Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 401 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

taulu taulu
EI kuolemaa, tai helpotusta EI kuolemaa, tai helpotusta
Kaljalle Kaljalle
ryssäankat ryssäankat
Dio seikkailee 10 Dio seikkailee 10
False Positive - Dig (2/2) False Positive - Dig (2/2)
Tahtotila Tahtotila
Mahtava päivä! Mahtava päivä!
Jos vähän siitä päältä otat Jos vähän siitä päältä otat
random ankka random ankka
Tissivalo Tissivalo
Siitä se ajatus sitten lähti Siitä se ajatus sitten lähti
Ligma Ligma
Aamun aloittaja Aamun aloittaja
Hipsterjoulu Hipsterjoulu
Somerikollisten kuulustelu Somerikollisten kuulustelu
Realistiset grafiikat Realistiset grafiikat
Fact check skillz Fact check skillz
Ja se oli kaunista Ja se oli kaunista
Oleskelulupa Oleskelulupa
Kuoli saatana :) Kuoli saatana :)
Nörtti ja jokke Nörtti ja jokke
Pölytys Pölytys
Politiikka Politiikka
 1 120 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.85 MB, 1 tiedosto
27.11.2017 21:07:24
[ + 14 - | ]

The Test

[3038] [the-test.png] [2.85 MB] [500x11560] [] []
the-test.png

sarjakuva

(524)  · 

alien

(55)
30.11.2017 14:02:13
#10083 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin näissä scifeissä usein tökkii, kuinka ihmiset muka ovat erityisen hyviä/pahoja/kekseliäitä jne. Tässäkin sarjiksessa tuo Auditor on valmis tuhoamaan kokonaisen lajin, mutta samalla itkee, kuinka ihmiset kohteli sitä huonosti. Kumpi on pahempi, potkia pultsaria vai tuhota sivilisaatioita? Suhteellisuuden tajua kehiin, saatana.

14.11.2019 03:39:20 | 03:39:36
#270352 [+-] Piilota Suosittele

Ei varmaan olis kannattu mennä minnekkään jenkkilän gettoon ottamaan selvää koko ihmislajin kohtalosta.

08.11.2024 21:22:39
#658373 [+-] Piilota Suosittele

>>10705 Toi on luultavasti sitä yliajattelua, mitä noi ufomiehet ei tee. Ne vaan kattoo, että miten porukka toimii ja menee sen mukaan. Ne luultavasti ymmärtää elämänmuodoista paljon enemmän.

[ 9 viestiä | ]