Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 420 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Viheliäinen valhe Viheliäinen valhe
Turppi Fingerporissa Turppi Fingerporissa
"Meh" "Meh"
False Positive - Found In His Hand (1/2) False Positive - Found In His Hand (1/2)
Arkkiviholliseni Arkkiviholliseni
Mario Mario
lol i troled u lol i troled u
Susminen Susminen
kyseenalaistajamies kyseenalaistajamies
Kaikilla on tarkoituksensa :) Kaikilla on tarkoituksensa :)
Varo. Kuvakommentti Varo. Kuvakommentti
Bisnesmiitti Bisnesmiitti
Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!! Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!!
Fedora Fedora
Kärbä Kärbä
Vaaralliset seireenit Vaaralliset seireenit
IE IE
Painoi puuta Painoi puuta
tyhjät säkit tyhjät säkit
False Positive - Last-Ditch (4/?, korjattu) False Positive - Last-Ditch (4/?, korjattu)
Hoito vedetty vessasta alas Hoito vedetty vessasta alas
Ota minut, Jasse-setä Ota minut, Jasse-setä
Karjala takas... Karjala takas...
tyhmä kysymys tyhmä kysymys
@-
 1 121 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
11.08.2018 17:14:52
[ + 5 | ]

Titanic!

[15920] [ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1] [0.07 MB] [682x220] [] []
ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1

titanic

(34)  · 

fingerpori

(174)
11.08.2018 17:20:45
#82539 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtääkseni titanicin orkesteri ei ollut suomalainen ja kaiken lisäksi toi biisi ei ollut vielä ilmestynyt eikä sen esittäjä syntynyt.

11.08.2018 17:51:50
#82549 [+-] Piilota Suosittele

>>82539
Ymmärtääkseni Nicki Minaj oli laivalla esiintymässä ja uppoamisen hetkellä Nicki veti Starships -kappaletta.

Viime hetkellä avaruusalukset hakivat Nickin pois, hän siirtyi tähän aikaan (itse asiassa takaisin, hän oli vain Titanicilla poikkeamassa) ja on siksi nykyään meidän ilonamme.

Avaruusolioiden joukossa kiertää vielä tänä päivänäkin vahvistamaton huhupuhe, että Titanicia ei upottanut oikeasti jäävuori tai törmäys mihinkään, vaan Nickin vaatimat jättimäiset bassot olisivat repineet laivan runkoon reiän.

Pahanilmanlinnut väittävät myös, että Nickin liikkeet ison ; painavan takapuolensa kanssa olisivat saaneet repeämän aikaan, mutta tiedeyhteisö on tehnyt laskeskelmia ja ilmoittanut avaruusolioiden sanoman bassoteorian olevan se oikea syy.

Onneksi Nicki pelastui ja voin tarjota teille tämän ihanan musiikillisen teoksen, jonka videossa Nicki viittaa Titanicin tapahtumiin.

https://www.youtube.com/watch?v=SeIJmciN8mo

[ 3 viestiä | ]