Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 407 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Kultaakin kalliimpi Kultaakin kalliimpi
Hnnnngh Hnnnngh
Fingerpori Fingerpori
On se heleppova On se heleppova
(sinä) keskustelee (sinä) keskustelee
Talking stick Talking stick
Muista Anoa Muista Anoa
Turku on liian taantumuksellinen Turku on liian taantumuksellinen
Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3 Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3
Miksi suotta tehdä lapsia kun voi adoptoida Miksi suotta tehdä lapsia kun voi adoptoida
False Positive - Last-Ditch (3/?) False Positive - Last-Ditch (3/?)
Vaalikone Vaalikone
Boober nyt vittu Boober nyt vittu
Ehti junaan Ehti junaan
Robloxette Robloxette
ryssäankat ryssäankat
Ground coffee Ground coffee
Kannatti nähdä vaivaa :) Kannatti nähdä vaivaa :)
painonvartija painonvartija
Kuinka hommata psykoosi 101 Kuinka hommata psykoosi 101
Hai Hai
Söpö börheliini :3 Söpö börheliini :3
Fingerpori: punavihreä Fingerpori: punavihreä
This is fine This is fine
@-
 1 120 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
11.08.2018 17:14:52
[ + 5 | ]

Titanic!

[15920] [ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1] [0.07 MB] [682x220] [] []
ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1

titanic

(34)  · 

fingerpori

(174)
11.08.2018 17:20:45
#82539 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtääkseni titanicin orkesteri ei ollut suomalainen ja kaiken lisäksi toi biisi ei ollut vielä ilmestynyt eikä sen esittäjä syntynyt.

11.08.2018 17:51:50
#82549 [+-] Piilota Suosittele

>>82539
Ymmärtääkseni Nicki Minaj oli laivalla esiintymässä ja uppoamisen hetkellä Nicki veti Starships -kappaletta.

Viime hetkellä avaruusalukset hakivat Nickin pois, hän siirtyi tähän aikaan (itse asiassa takaisin, hän oli vain Titanicilla poikkeamassa) ja on siksi nykyään meidän ilonamme.

Avaruusolioiden joukossa kiertää vielä tänä päivänäkin vahvistamaton huhupuhe, että Titanicia ei upottanut oikeasti jäävuori tai törmäys mihinkään, vaan Nickin vaatimat jättimäiset bassot olisivat repineet laivan runkoon reiän.

Pahanilmanlinnut väittävät myös, että Nickin liikkeet ison ; painavan takapuolensa kanssa olisivat saaneet repeämän aikaan, mutta tiedeyhteisö on tehnyt laskeskelmia ja ilmoittanut avaruusolioiden sanoman bassoteorian olevan se oikea syy.

Onneksi Nicki pelastui ja voin tarjota teille tämän ihanan musiikillisen teoksen, jonka videossa Nicki viittaa Titanicin tapahtumiin.

https://www.youtube.com/watch?v=SeIJmciN8mo

[ 3 viestiä | ]