Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 434 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Clothing Thoughts Clothing Thoughts
Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin
äidin pikku puska äidin pikku puska
N. 2012-2013 tehty strippi N. 2012-2013 tehty strippi
Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa. Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.
Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi
Eipä tepsi Eipä tepsi
Virgin vs Chad dekonstruktio Virgin vs Chad dekonstruktio
Rasittava Rasittava
Teräsmies Teräsmies
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa
Keskusta Keskusta
Homelius pulassa... jälleen Homelius pulassa... jälleen
Olen pahoillani, Eskoseni... Olen pahoillani, Eskoseni...
False Positive - Sentinel (1/2) False Positive - Sentinel (1/2)
Töihin Töihin
Fingerpori: punavihreä Fingerpori: punavihreä
Spurdo Puh Spurdo Puh
Toteuta tahtoni Toteuta tahtoni
Lean Squeezine Lean Squeezine
Varusteleka Varusteleka
Fingerpori Fingerpori
Eyefield Eyefield
Off-kilter Off-kilter
@-
 1 122 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
11.08.2018 17:14:52
[ + 5 | ]

Titanic!

[15920] [ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1] [0.07 MB] [682x220] [] []
ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1

titanic

(34)  · 

fingerpori

(174)
11.08.2018 17:20:45
#82539 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtääkseni titanicin orkesteri ei ollut suomalainen ja kaiken lisäksi toi biisi ei ollut vielä ilmestynyt eikä sen esittäjä syntynyt.

11.08.2018 17:51:50
#82549 [+-] Piilota Suosittele

>>82539
Ymmärtääkseni Nicki Minaj oli laivalla esiintymässä ja uppoamisen hetkellä Nicki veti Starships -kappaletta.

Viime hetkellä avaruusalukset hakivat Nickin pois, hän siirtyi tähän aikaan (itse asiassa takaisin, hän oli vain Titanicilla poikkeamassa) ja on siksi nykyään meidän ilonamme.

Avaruusolioiden joukossa kiertää vielä tänä päivänäkin vahvistamaton huhupuhe, että Titanicia ei upottanut oikeasti jäävuori tai törmäys mihinkään, vaan Nickin vaatimat jättimäiset bassot olisivat repineet laivan runkoon reiän.

Pahanilmanlinnut väittävät myös, että Nickin liikkeet ison ; painavan takapuolensa kanssa olisivat saaneet repeämän aikaan, mutta tiedeyhteisö on tehnyt laskeskelmia ja ilmoittanut avaruusolioiden sanoman bassoteorian olevan se oikea syy.

Onneksi Nicki pelastui ja voin tarjota teille tämän ihanan musiikillisen teoksen, jonka videossa Nicki viittaa Titanicin tapahtumiin.

https://www.youtube.com/watch?v=SeIJmciN8mo

[ 3 viestiä | ]