Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 403 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

On se heleppova On se heleppova
Kevään aarteita Kevään aarteita
Erävoitto miehiselle meiningille Erävoitto miehiselle meiningille
>_> >_>
Apua :( Apua :(
Pölytys Pölytys
Vettä Vettä
Oi ei Oi ei
#metoo #metoo
Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4) Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4)
Montakos niitä syytettyjä taas olikaan...? Montakos niitä syytettyjä taas olikaan...?
Järkeenkäypä laskutoimitus Järkeenkäypä laskutoimitus
Oglaf - Sun Tzu Oglaf - Sun Tzu
Yhteiskuntaan sopeutuminen Yhteiskuntaan sopeutuminen
Dio seikkailee 2 Dio seikkailee 2
;__; ;__;
Ammo guide Ammo guide
fingerpori fingerpori
Magic Eyes Magic Eyes
False Positive - Detained False Positive - Detained
Fingerpori Fingerpori
Ongelma ratkaistu Ongelma ratkaistu
Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3 Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3
Gone with the blastwave Gone with the blastwave
@-
 1 119 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
11.08.2018 17:14:52
[ + 5 | ]

Titanic!

[15920] [ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1] [0.07 MB] [682x220] [] []
ff00fb9f3a119171d9fec77e74deb7ebcd700b098d84070642ebd7d11bd8fcb1

titanic

(34)  · 

fingerpori

(174)
11.08.2018 17:20:45
#82539 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtääkseni titanicin orkesteri ei ollut suomalainen ja kaiken lisäksi toi biisi ei ollut vielä ilmestynyt eikä sen esittäjä syntynyt.

11.08.2018 17:51:50
#82549 [+-] Piilota Suosittele

>>82539
Ymmärtääkseni Nicki Minaj oli laivalla esiintymässä ja uppoamisen hetkellä Nicki veti Starships -kappaletta.

Viime hetkellä avaruusalukset hakivat Nickin pois, hän siirtyi tähän aikaan (itse asiassa takaisin, hän oli vain Titanicilla poikkeamassa) ja on siksi nykyään meidän ilonamme.

Avaruusolioiden joukossa kiertää vielä tänä päivänäkin vahvistamaton huhupuhe, että Titanicia ei upottanut oikeasti jäävuori tai törmäys mihinkään, vaan Nickin vaatimat jättimäiset bassot olisivat repineet laivan runkoon reiän.

Pahanilmanlinnut väittävät myös, että Nickin liikkeet ison ; painavan takapuolensa kanssa olisivat saaneet repeämän aikaan, mutta tiedeyhteisö on tehnyt laskeskelmia ja ilmoittanut avaruusolioiden sanoman bassoteorian olevan se oikea syy.

Onneksi Nicki pelastui ja voin tarjota teille tämän ihanan musiikillisen teoksen, jonka videossa Nicki viittaa Titanicin tapahtumiin.

https://www.youtube.com/watch?v=SeIJmciN8mo

[ 3 viestiä | ]