En tiedä mitä kuudenteen ulottuvuuteen pakeneminen pelastaisi, sikäli että tämä ajaksi kutsumamme ilmiö sortuisi jollain tapaa myös siellä, eikä siksi kolmannekseen tämä kuudes ulottuvuus olisi edes muuta kuin jatketta jo näille kolmelle, joita tapaamme arjessamme käsittää.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Hyllymbvyör??
ONKO KAIKKI KONDIKSES
Jonnet ei muista
Pösti apu apustaja
Pöystin Tarina
Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus)
jännän äärellä
NN vs luolasto
Incoming transmission
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
Kohti psykoosia ja sen yli
Arnoldsedän seikkailut 2
Läski-Paska ja homo
Arnoldsedän seikkailut 6
börk
Läski-Paska sai tarpeekseen
Mitähän Aku Setä laulaa?
vihainen kääp
dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D
hyväähuomenta
kuudes ulottovuus
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla