>>261028 Tää oli paljon yksinkertaistettu Tiberian Sunista. Koneet ei ollu riittävät tehokkaita konesyöpölle sunille, ja olihan tää vähän laimea 3.5/5 C;C-jatkumossa. RA1 oli paras.
[
4 viestiä
|
]
⭰
hyväähuomenta
Jonnet ei muista
ONKO KAIKKI KONDIKSES
huga huga huga chaka
Arnoldsedän seikkailut 6
Kauppinen hehe
Ei enää naurista
hnnph assi
Pösti apu apustaja
Aku ja avaruuskulttuuri
Arnoldsedän seikkailut 4
dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D
Käytännöllinen
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla