Perustaja Kenway

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 02.11.2017 13:46:04 Jäseniä 2 Vierailuja 823 Medioita 65

Se aito ja alkuperäinen

dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D
Haista paska, painu helvettii siitä Haista paska, painu helvettii siitä
Millaista miestä poliisi etsii Millaista miestä poliisi etsii
mitäs järkee tässä on mitäs järkee tässä on
Ville Ranta :DDDD Ville Ranta :DDDD
Arnoldsedän seikkailut 5 Arnoldsedän seikkailut 5
hnnph assi hnnph assi
hyväähuomenta hyväähuomenta
Arnoldsedän seikkailut 7 Arnoldsedän seikkailut 7
kuudes ulottovuus kuudes ulottovuus
Läskin Paskan Amerikanserkku Läskin Paskan Amerikanserkku
Arnoldsedän seikkailut 2 Arnoldsedän seikkailut 2
Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus) Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus)
Layjeri ja mun tutkimustulokset Layjeri ja mun tutkimustulokset
ONKO KAIKKI KONDIKSES ONKO KAIKKI KONDIKSES
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
evry condtidion updtate evry condtidion updtate
Kouvostoliitto Kouvostoliitto
Arnoldsedän seikkailut 1 Arnoldsedän seikkailut 1
Arnoldsedän seikkailut 6 Arnoldsedän seikkailut 6
Niinhän se on Niinhän se on
aijai aijai
Kauppinen hehe Kauppinen hehe
Olen kotona Olen kotona
 957 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto
27.04.2019 07:38:56
[ + 3 - | ]

Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla

[28659] [kissaihmiset-osa-24-ffk.jpg] [0.21 MB] [451x2689] [] []
kissaihmiset-osa-24-ffk.jpg

feissarimokat

(147)  · 

kissa

(5203)  · 

kissaihmiset

27.04.2019 09:04:17
#194490 [+-] Piilota Suosittele

>>194473 millanenhan tää planeetta olis ilman uskoa yliluonnolliseen. Joku helvetin ihmisen perustarve se on, kun jokaisella eristyksissä eläneellä heimollakin sellainen on.

27.04.2019 11:16:35
#194557 [+-] Piilota Suosittele

194495 Olisko syy tuo? Itse olen ajatellut, että sama syy uskonnoille kuin nykyisinkin - kun jotain ei ymmärrä, kun kaivataan selitystä..keksitään mielikuvitushahmo ja pannaan kaikki sen piikkiin. Ja siihen päälle kunnon slogan: tutkimattomia ovat jumalan tiet.

27.04.2019 13:30:33
#194656 [+-] Piilota Suosittele

194603 itsehän olen kyyninen, skeptinen pessimisti - joka kuitenkin on pikkuriikkisen optimisti..kyllä se väestötuho sieltä vielä tulee

27.04.2019 13:48:56 | 13:49:12
#194661 [+-] Piilota Suosittele

194659 mä uskon ihan johonkin perinteisempään..mutantoitunut ebola tms, joka tappaa varsinkin heikkokuntoiset - siis ne jotka pitääkin: vanhukset ja aliravitut

[ 10 viestiä | ]