Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Sisustin >:3 Sisustin >:3
oh no :3 oh no :3
ei nyt ei nyt
anna ruokaa :3 anna ruokaa :3
longcat longcat
Tarvitsetko talouspaperia? Tarvitsetko talouspaperia?
nyt siivoat sotkusi nyt siivoat sotkusi
vihaan sinua, mlemmlemlemlem vihaan sinua, mlemmlemlemlem
Its Mah Birthdays Its Mah Birthdays
Corona börh Corona börh
Pötkatteja Pötkatteja
Tasapainoista taivastelua :3 Tasapainoista taivastelua :3
Kesäiset kukkaiskisset :3 Kesäiset kukkaiskisset :3
hyökkäys hyökkäys
Kissen kymmenykset :3 Kissen kymmenykset :3
Sleeping with the fishies Sleeping with the fishies
mitä olen nähnytkään :3 mitä olen nähnytkään :3
koijaus koijaus
:3~ :3~
Vaaveli :3 Vaaveli :3
ainoastaan hyvä :3 ainoastaan hyvä :3
noutaja noutaja
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
Ystävä hädässä tunnetaan :3 Ystävä hädässä tunnetaan :3
 753 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
28.05.2018 19:00:16
[ + 3 | ]

Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3

[12444] [0.jpg] [0.07 MB] [540x512] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1047)  · 

herätys

(40)  · 

ihminen

(50)  · 

hereillä

 · 

nukkuu

(210)
28.05.2018 20:03:21
#60602 [+1] Piilota Suosittele

Jos minä vielä joskus hommaan kissan, niin sen pitää oleman samanlainen kuin ottamamme kesäkissa Musta-Pekka (nimi, koska musta kissa valkoisilla tassuilla ja petollisen vihreillä silmillä). Löysi jonkun mökkiläisen luonta eräs syksy meidän wanhalle maatilalle ja jäi samantien kiehnäämään saappaan vartta. Oli leikkisä, hellyydenkipeä ja saatanan pahaääninen kolli. Kerran otti jonkun pienpedon kanssa yhteen ja siltä siinä taistelussa meni toinen korva, mutta se ei lämpimän kerman ja särkylääkkeen jälkeen haitannut. Jatkoi tuonkin tuoksinnan jälkeen yhteiseloa ja börheää paijailua useamman vuoden, kunnes yhtäkkiä hävisi. Tarina ei vielä tänäkään päivänä kerro jäikö se jonkun metsästäjän loukkuun, ilveksen suuhun vai löysikö jostain vielä paremman kodin. :/

29.05.2018 11:26:14 | 11:26:30
#60786 [+-] Piilota Suosittele

>>60776

Toisaalta Vivamort on kyllä the one and only. <3 :3

Mutta sitten taas toisaalta sulla on kaksi korvaa...

...jotta voisit kuulla Mortin serenadit stereona :3

29.05.2018 12:55:22
#60817 [+-] Piilota Suosittele

>>60786

Toisaalta ois kauniimman sukupuolen edustaja... ;___;


Tekemässssssssä mulle voooiiiiileeeeeiiivääään :P



(joo mulla on vähän tylsää täällä)

[ 7 viestiä | ]