Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

mukava kassi mukava kassi
kissa ja nugetit kissa ja nugetit
peppukipua :3 peppukipua :3
Pari vanhaa killiä ;3 Pari vanhaa killiä ;3
Kitbull Kitbull
Kissagifejä Kissagifejä
matkamirri matkamirri
Aikainen herätys Aikainen herätys
Hohhoijakkaa! Hohhoijakkaa!
mitäs surffailet mitäs surffailet
ruutukass ruutukass
menkää pois >:3 menkää pois >:3
...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3 ...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3
niin paljon vettä :3 niin paljon vettä :3
Kylän paras pensas :3 Kylän paras pensas :3
sumua sumua
börh börh
Kissojen talo Kissojen talo
Nugs Nugs
Rytminästä Rytminästä
Kolmiodraama Kolmiodraama
jouluupuuu on kaadettu jouluupuuu on kaadettu
työpäivä lähenee loppua? työpäivä lähenee loppua?
Aurinkolataus käynnissä Aurinkolataus käynnissä
 753 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
28.05.2018 19:00:16
[ + 3 | ]

Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3

[12444] [0.jpg] [0.07 MB] [540x512] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1047)  · 

herätys

(40)  · 

ihminen

(50)  · 

hereillä

 · 

nukkuu

(210)
28.05.2018 20:03:21
#60602 [+1] Piilota Suosittele

Jos minä vielä joskus hommaan kissan, niin sen pitää oleman samanlainen kuin ottamamme kesäkissa Musta-Pekka (nimi, koska musta kissa valkoisilla tassuilla ja petollisen vihreillä silmillä). Löysi jonkun mökkiläisen luonta eräs syksy meidän wanhalle maatilalle ja jäi samantien kiehnäämään saappaan vartta. Oli leikkisä, hellyydenkipeä ja saatanan pahaääninen kolli. Kerran otti jonkun pienpedon kanssa yhteen ja siltä siinä taistelussa meni toinen korva, mutta se ei lämpimän kerman ja särkylääkkeen jälkeen haitannut. Jatkoi tuonkin tuoksinnan jälkeen yhteiseloa ja börheää paijailua useamman vuoden, kunnes yhtäkkiä hävisi. Tarina ei vielä tänäkään päivänä kerro jäikö se jonkun metsästäjän loukkuun, ilveksen suuhun vai löysikö jostain vielä paremman kodin. :/

29.05.2018 11:26:14 | 11:26:30
#60786 [+-] Piilota Suosittele

>>60776

Toisaalta Vivamort on kyllä the one and only. <3 :3

Mutta sitten taas toisaalta sulla on kaksi korvaa...

...jotta voisit kuulla Mortin serenadit stereona :3

29.05.2018 12:55:22
#60817 [+-] Piilota Suosittele

>>60786

Toisaalta ois kauniimman sukupuolen edustaja... ;___;


Tekemässssssssä mulle voooiiiiileeeeeiiivääään :P



(joo mulla on vähän tylsää täällä)

[ 7 viestiä | ]