Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 885 Medioita 4796

kissakuvat

Inhon merkit Inhon merkit
pelkäsi :3 pelkäsi :3
=@"."@= =@"."@=
Hyi et tuo sitä tänne >:3 Hyi et tuo sitä tänne >:3
minä en ole tehnyt mitään väärää :3 minä en ole tehnyt mitään väärää :3
mitä sais olla mitä sais olla
Protec cat Protec cat
New post If you’re happy and you know it New post  If you’re happy and you know it
Hauska lavuaari Hauska lavuaari
Ennustukset tulevat toteen! Ennustukset tulevat toteen!
Bane kisu Bane kisu
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
köllöttelyä isännän kanssa :3 köllöttelyä isännän kanssa :3
Sotalordi Sotalordi
en ole yhtään outo :3 en ole yhtään outo :3
Hatebreed - Destroy Everything (feat. Lötköböth) Hatebreed - Destroy Everything (feat. Lötköböth)
rankka päivä rankka päivä
Pötköttelijä Pötköttelijä
Börh-englanti -käännösvideo :3 Börh-englanti -käännösvideo :3
Poliisi kissa 🐱 Poliisi kissa 🐱
börröistä huomenta börröistä huomenta
o7 o7
Tässä tentissä ei luntata :3 Tässä tentissä ei luntata :3
Hiiop! :3 Hiiop! :3
 887 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.05 MB, 6 tiedostoa
11.05.2018 07:29:10
[ + 8 - | ]

Kissakuvia

[11820] [85176101.jpg] [0.15 MB] [700x1027] [] []
85176101.jpg
[11819] [85176102.jpg] [0.24 MB] [700x933] [] []
85176102.jpg
[11818] [85176115.jpg] [0.21 MB] [700x1069] [] []
85176115.jpg
[11817] [85176117.jpg] [0.11 MB] [700x729] [] []
85176117.jpg
[11816] [85176123.jpg] [0.16 MB] [700x762] [] []
85176123.jpg
[11815] [funny-tumblr-cats-17-5811ce7ac0676__700.jpg] [0.19 MB] [700x924] [] []
funny-tumblr-cats-17-5811ce7ac0676__700.jpg

kissa

(5208)  · 

istu

 · 

söpösti

 · 

lady

 · 

reikä

(57)  · 

seinä

(37)  · 

laatta

(11)  · 

kolo

(14)  · 

kanto

 · 

lauma

(16)  · 

puu

(105)  · 

lattia

(29)  · 

laatikko

(131)  · 

mäy

(30)  · 

manteli

 · 

keksi

(31)  · 

kynsi

(10)
11.05.2018 12:22:45 | 12:31:11
#55741 [+-] Piilota Suosittele

Börheä tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme >:3

Mantelipikkuleivät ovat sopiva sekoitus pehmeyttä ja särmikkyyttä :333

No niin, nyt jostain vuosien takaa muistui mieleen "Mäx - Miesten kanava" -video :D "Purku-Börhö KAIKEN PURKAA!"

11.05.2018 15:17:46
#55782 [+-] Piilota Suosittele

>>55780

Yritän just vähentää kahvinjuontia >:3

Niin tasapainoinen kahvittelija-Shiro :333

P.S. En oo kyllä ihan kissan prototyyppi koska vedän just nytkin tuorekurkkua kokonaisena. Se on niin HYVÄÄÄÄ

[ 4 viestiä | ]