Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 800 Medioita 4793

kissakuvat

Niin hyvää paperia Niin hyvää paperia
Kissagifejä Kissagifejä
tein vain kissajutun :3 tein vain kissajutun :3
goofy <:3 goofy <:3
minä asun täällä nyt :3 minä asun täällä nyt :3
Slurp Slurp
Se oli tällä tavalla kun tulimme tänne? Se oli tällä tavalla kun tulimme tänne?
Kävelin huoneeseen ja... Kävelin huoneeseen ja...
Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3 Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3
huh huh
Vois vaikka... nukahtaa Vois vaikka... nukahtaa
:3 lopeta tuo :> :3 lopeta tuo :>
Neliö Neliö
motivaatio motivaatio
mitäs ääniä mitäs ääniä
sai uuden kodin sai uuden kodin
Rajut kisset Rajut kisset
Söbömortti elementissään :3 Söbömortti elementissään :3
odottaa karkki vai kepponen kavereita :3 odottaa karkki vai kepponen kavereita :3
Surufuu Surufuu
Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3 Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3
gudiddaa :D gudiddaa :D
kaipaa lähempää tarkastelua kaipaa lähempää tarkastelua
tassuinpesu tassuinpesu
 912 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
23.03.2018 16:53:57
[ + 6 | ]

Mikä maksaa? >:3

[9489] [21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg] [0.05 MB] [629x629] [] []
21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg

kissa

(5204)  · 

ikkuna

(104)  · 

börh

(1047)  · 

pizza

(167)  · 

tilaus

(10)
23.03.2018 17:11:01
#41062 [+-] Piilota Suosittele

perkeleen kotipizza toi palaneen pizzan. yleensä otan pizzan lähipizzeriasta mutta päätin kokeilla kotipizzaa. ylihinnoilteltua palanutta kökköö.

25.03.2018 12:33:55
#41478 [+-] Piilota Suosittele

>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.

[ 9 viestiä | ]