Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 851 Medioita 4796

kissakuvat

sä lähet nyt mukaan sä lähet nyt mukaan
agressiivne kass agressiivne kass
Luottaja :3 Luottaja :3
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
minun vuoro :3 minun vuoro :3
Jääräpää :D Jääräpää :D
Tekosylkky ja pari börhnappia :3 Tekosylkky ja pari börhnappia :3
kissedietti kissedietti
:3 tiedän mitä teen :3 tiedän mitä teen
Menossa mukana :3 Menossa mukana :3
laiska kissa laiska kissa
hei,minä olin katsomassa sitä >:3 hei,minä olin katsomassa sitä >:3
koijaus koijaus
peek a boo peek a boo
Kthxbye Kthxbye
Chillin' Chillin'
Kurks :3 Kurks :3
Hyvitti vahingon :3 Hyvitti vahingon :3
tatuointi tatuointi
WHAT THE FUCK!!! WHAT THE FUCK!!!
deadlinet paukkuu deadlinet paukkuu
Heräsin YYYYAAAAH! :3 Heräsin YYYYAAAAH! :3
vain pieni sammakko :3 vain pieni sammakko :3
 619 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
18.04.2025 08:37:03
[ + 2 | ]

Uusi pc

[80258] [tiedosto.png] [0.73 MB] [676x798] [] []
tiedosto.png

kissa

(5208)  · 

kisse

(356)  · 

kipse

(230)  · 

kass

(204)  · 

kassi

(218)  · 

pc

(18)
18.04.2025 18:33:37 | 18:33:53
#693380 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on CD- ja diskettiasema kotelossa kii, onkohan uusissa koteloissa enää paikkoja niille. Mä käytän ulkoista blu-ray:ta joskus harvoin kun ei emolevy tue enää IDE:ä eikä poweri:lla ole sopivia päitä antaa virtaa.

21.04.2025 22:36:19 | 22:36:55
#694105 [+1] Piilota Suosittele

>>693380

Väärin ajateltu. Emo ei tue, mutta USB-välineiden kautta saat minkä tahansa IDE-laitteen sisään.
POwerin saa kun ostaa arapterin.

[ 3 viestiä | ]