Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 850 Medioita 4796

kissakuvat

kuinka kehtaatkaan >:3 kuinka kehtaatkaan >:3
Tasapainoista ulkoilua ja baijausta <3 :3 Tasapainoista ulkoilua ja baijausta <3 :3
kaipaa lähempää tarkastelua kaipaa lähempää tarkastelua
paita paita
Nugs ;3 Nugs ;3
Kissin mecha Kissin mecha
kuusi kissaa ;___; kuusi kissaa ;___;
Joko nyt se tiede meni liian pitkälle? Joko nyt se tiede meni liian pitkälle?
Tieteellinen johtopäätös >:3 Tieteellinen johtopäätös >:3
kauneusunilla :3 kauneusunilla :3
jammaileva kisse jammaileva kisse
lämpimässä lämpimässä
boop :3 boop :3
Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3 Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3
Rötväjäiset :3 Rötväjäiset :3
Venyyytys Venyyytys
Hömph Hömph
Börh ja mini-börh Börh ja mini-börh
Yllädys Yllädys
Lepäilen Lepäilen
Kevätkissi herää :3 Kevätkissi herää :3
TJ kissa TJ kissa
Lol :D Lol :D
^o^ ^o^
 619 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
18.04.2025 08:37:03
[ + 2 | ]

Uusi pc

[80258] [tiedosto.png] [0.73 MB] [676x798] [] []
tiedosto.png

kissa

(5208)  · 

kisse

(356)  · 

kipse

(230)  · 

kass

(204)  · 

kassi

(218)  · 

pc

(18)
18.04.2025 18:33:37 | 18:33:53
#693380 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on CD- ja diskettiasema kotelossa kii, onkohan uusissa koteloissa enää paikkoja niille. Mä käytän ulkoista blu-ray:ta joskus harvoin kun ei emolevy tue enää IDE:ä eikä poweri:lla ole sopivia päitä antaa virtaa.

21.04.2025 22:36:19 | 22:36:55
#694105 [+1] Piilota Suosittele

>>693380

Väärin ajateltu. Emo ei tue, mutta USB-välineiden kautta saat minkä tahansa IDE-laitteen sisään.
POwerin saa kun ostaa arapterin.

[ 3 viestiä | ]