Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
sipsejä kiitos :3 sipsejä kiitos :3
Aamupalalla :3 Aamupalalla :3
ihania rapsutuksia ihania rapsutuksia
pystytkö tekemään näin.. pystytkö tekemään näin..
taidokas ninja :3 taidokas ninja :3
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Its Mah Birthdays Its Mah Birthdays
Ylibörh :3 Ylibörh :3
siitäs sait ilkimys kissa siitäs sait ilkimys kissa
sylkyssä :3 sylkyssä :3
ruokalepo ruokalepo
Tasapainoista kuuntelua :3 Tasapainoista kuuntelua :3
tassut :3 tassut :3
cool cool
nyt ollaan heikoilla vesillä nyt ollaan heikoilla vesillä
Joko pukki tuli! :3 Joko pukki tuli! :3
kilpikissakonna kilpikissakonna
kissavideo kissavideo
Polttopuiden tasapainotusta talven varalle :3 Polttopuiden tasapainotusta talven varalle :3
velho velho
Istun kuitenkin >:3 Istun kuitenkin >:3
Löysi vettä :p Löysi vettä :p
squiiishh :3 squiiishh :3
 557 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.5 MB, 1 tiedosto
28.02.2025 06:45:27
[ + 3 | ]

JÄYSKIS >:3

[78521] [b1258cfe6444fa3b.mp4] [2.5 MB] [720x900] [14.91s] [] []

kissa

(5203)  · 

puree

(36)  · 

pahvi

(12)
28.02.2025 07:29:34
#683284 [+-] Piilota Suosittele

Kissat ei pääse talvisin ulos metsästämään ja kävelemään kovalla, joissain talouksissa nei pääse vapaaks ikinä - poor cats, sadistic owners, YES YOU - niin yrittää raapia mun sänkyä välillä, silloin tulee häätö, samoin nahkasohvista tai uudesta keittiöstä, sillä kun on raapimapuu, mutta rappusten puupölkkyyn annan raapia. Kesällä ei raavi kun ulkona on hiiriä ja lintuja hampaille ja hiekkaa/soraa/asvalttia kynsille.

28.02.2025 13:50:06
#683357 [+-] Piilota Suosittele

>>683284 Ja siitä päästään toiseen hauskaan faktaan, että kissaahan
ei saisi pitää irrallaan ulkona toteuttamassa noita asioita.

Täälläpäin muutavavuosi sitten kunta oli pariviikkoa aikaisemmin ilmoittanut,
että koska kulkukissoja on niin paljon, niin on palkattu loukutus ottamaan niitä
kiinni ja ilman tunnisteita/siruja/yhteystietoja olevat lasketaan kulkukissoiksi,
jotka lopetetaan.

Tästä oli sitten eräs paikallinen hullu kissanainen saanut raivarin, kun
oli oman siruttoman kollinsa käynyt kaivamassa isosta pakastealtaasta jonne
nämä käsittelyyn menevät oli laitettu odottamaan.

Tuli jos jonkunlaista uhkausta lakituvasta ja muusta, mutta
oletan että joku käytti elämänsä pisimmät pariminuuttia selittäen
tälle kädestä pitäen, että tämä on ollut kaikkien täällä asuvien tiedossa
hyvissä ajoin.

Omat kissat oli vartavasten tarkoitus pitää kiinni,
että saadaan kulkurit poistettua.
Ja hänen kissallaan ei mitään tunnisteita ollut, joten selvästi
irtaallaan oleva kulkuri. Taisi kiukkua puhisten viedä oman paskatekarvisensa
jonnekkin krematorioon ja huhupuheiden mukaan tuhkat jossakin olkkarin hyllyssä
maljakossa.

01.03.2025 07:15:02 | 07:15:25
#683630 [+-] Piilota Suosittele

>>683357
Meillä on tilaa

Luulisi jo tontin riittävän, mutta kolmessa ilmansuunnassa kaikilla on paljon painavampi kolli pitämässä reviiriä, ne eivät uskaltaudu tälle alueelle pelkästään koiran hajun takia, mutta toi 0,5-1,5 kilonen minikissa menee sinne kiusaamaan ja juoksee vähänväliä kiireellä takaisin. Tulin kerran työvarustuksessa töihinlähdössä vastaan, kääntyi kelkka nopeasti heti portilla.

[ 3 viestiä | ]