Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Kissekasa Kissekasa
Al Catone Al Catone
Kissi tuli taloon Kissi tuli taloon
Sanic Sanic
"Piirtäisin itse jos olisi peukalot" - Battleship "Piirtäisin itse jos olisi peukalot" - Battleship
Kissen koppi Kissen koppi
Parkour :3 Parkour :3
ANNA MÄ MAISTAN EES VÄHÄ ANNA MÄ MAISTAN EES VÄHÄ
Tämän takia. Tämän takia.
Kissat puuhaa näkymättömiä asioita Kissat puuhaa näkymättömiä asioita
märkää märkää
6evill päätyi TikTokiin :3 (Miten niin "trapped"? > 6evill päätyi TikTokiin :3 (Miten niin "trapped"? >
kissakoira kissakoira
mukava ilta mukava ilta
Hopitihop motherfucker Hopitihop motherfucker
Päänahan maistelua Päänahan maistelua
Kissa kävelyttämässä ihmistä Kissa kävelyttämässä ihmistä
Nisteilevät kisset Nisteilevät kisset
Näin koulutetaan palkkamurhaajaa >:3 Näin koulutetaan palkkamurhaajaa >:3
tatuointi tatuointi
eikö olekkaan einää hauskaa eikö olekkaan einää hauskaa
minun >.3 minun >.3
minimirriaitaus minimirriaitaus
Saat anteeksi että raatelin kirjekuoresi ;3 <3 Saat anteeksi että raatelin kirjekuoresi ;3 <3
 701 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
24.10.2024 17:34:42
[ + 5 | ]

hankkija kisse

[74103] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [720x960] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5203)  · 

kisse

(354)  · 

kipse

(228)  · 

kass

(202)  · 

kassi

(216)  · 

olvi

(26)  · 

olut

(237)  · 

mäyräkoira

(7)
24.10.2024 20:02:43
#654990 [+3] Piilota Suosittele

Noi olvin päkit oli tyylikkäitä ja toi oli hyvää kaljaa. Sanoin aina eukolle että kissa"Gimli" tarvii uuden kantolaukun kun olin lähössä kauppaan ja kuulin yleensä viä alaovellakin kun se raivoo että kaljan kaljaa et osta, ja tulet heti kotiin, etkä osta sitä kaljaa sitte. Se kissa oli ihan raivohullu mut loppuviimein taisin pitää siitä enemmän ja leikkiä sen kans enemmän kuin akan kans. Makasin vaa lattialla, join kaljaa ja silittelin kissaa, tästä mun vapaa-aika pääosin koostu kun akka oli töissä ja munkin olis ehkä pitäny olla koulussa tai töissä, mut arki uuvutti kun joutu kävelee 3km eri kauppaan ostaan kaljaa kun muija oli töissä lähikaupassa eikä myynyt keimolle kaljaa.

[ 2 viestiä | ]