>>646283 Eikun maitoon maitoa. Olen lässyttäen yrittänyt saada kissalle ja koirille juotettua kahvia, ne vihaavat sitä. Faija kerran ruokatauolla ("nuorena" 47-vuotiaana, kun olin 16) pakkosyötti lusikallisen (kahvia) jo edesmenneelle koiralle, se EI pitänyt siitä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
hei sinä
Piiloutumismestari
Kissagifejä
hyvä olla :3
tuo kaverinsa mukana :3
Kottikärrysi olivat epätasapainoisesti pystyssä ^_^