Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 868 Medioita 4796

kissakuvat

Tuijottajat Tuijottajat
mitäs ääniä mitäs ääniä
Kissakanavan meditaatiomusiikki Kissakanavan meditaatiomusiikki
oli ikävä isoa terroristia oli ikävä isoa terroristia
tule ulos beuhaamaan tule ulos beuhaamaan
Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään! Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään!
siitäs sait >:3 siitäs sait >:3
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
Tommy Boy Tommy Boy
peiton alla :3 peiton alla :3
Peräkammarin poika >:3 Peräkammarin poika >:3
enmää jaksa enmää jaksa
Pulmanratkaisijat :3 Pulmanratkaisijat :3
börhennys :3 börhennys :3
Mitä noituutta tämä on? Mitä noituutta tämä on?
reps lol,,!!!1 reps lol,,!!!1
nope nope
jekutti itseänsä jekutti itseänsä
Pulaisen jos duud mun linnaan Pulaisen jos duud mun linnaan
Kellotan sinua >:3 Kellotan sinua >:3
Niin hyvää puuta Niin hyvää puuta
rasiallisia rasiallisia
kauppias kauppias
Hapsi_ kissana Hapsi_ kissana
 907 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.67 MB, 1 tiedosto
30.07.2022 13:42:57
[ + 2 | ]

Antimateria eläinlääkärissä

[66164] [tiedosto.gif] [2.67 MB] [520x293] [] []
tiedosto.gif

eläinlääkäri

(18)  · 

kissa

(5208)  · 

vet

(6)  · 

pako

(20)  · 

sterilointi

 · 

rokotevastaisuus

30.07.2022 13:49:25
#589033 [+-] Piilota Suosittele

>>589026 Nyt minä alan itekki valkoritariksi gaywayn mallin mukaan:
Kuules läski setä. Jätä se maijakarvinen rauhaan ku et oo mikään perttijärvelä vaan läski setä :D

30.07.2022 14:06:08
#589037 [+-] Piilota Suosittele

>>589033
Läski millä perusteella? Aiemmin olen totenut, että syön kahdesti päivässä. Jos töissä on kello 12 aikaan sellanen 400g maksalaatikko/makaronilaatikko, niin se että illalla syö 2 itsetehtyä hampurilaista ei ole paha. Toki mun medioissa on useampi, mutta jos seuraa aikaväliä niin aika randomisti joskus tulee noita tehtyä.

Edelleen, vähän yli 90kg ja pituus 182-183cm. Painoindeksiä ei kannata liikaa tuijottaa, koska sekin on suuntaa antava pelkästään. Kun tekee fyysistä työtä, on hieman eri asia olla 90kg toimistotyöntekijä taikka 90kg duunari.

31.07.2022 09:56:09
#589168 [+-] Piilota Suosittele

>>589082 Geiwei on valkoritaroimassa aina jos joku sanoo jhnalle vastaan. Nakuankka yrittää iskeä antinmerjaa mutta ei niinkään valkoritaroi. Sama valupertsalla

31.07.2022 10:00:16
#589171 [+-] Piilota Suosittele

>>589037 Älä ole liian tosikko. Kyllä minä tiedän että olet miehen mitoissa ja miehen mitoissa olevalla pitäis olla sen verran itsevarmuutta ettei änkytä jos joku nettituttu vittuilee painosta

31.07.2022 10:55:25 | 15:13:45
#589203 [+-] Piilota Suosittele

>>589190
selkän kysynyksen

Jos et osaa kirjottaa sanoja "selkeä kysymys" oikein sunnuntai-aamupäivällä niin ei se sinun kysymyskään voi olla kovin selkeä :D Vittu pitäis joskus lähteä ryyppäämään sinun kans. Mahtaisit olla aika raskas seuralainen :D

Edit.
Raskasta Joulua med Nagis. Elokuussa! :D

[ 13 viestiä | ]