"Jumalauta, et meinaan sitä myrkkyä vedä sisuksiisi tai muuten sulta lähtee henki enkä mää saa enää sitä parempaa Shebaa enää ikinä. Puren saatana, niin lakkaa se lipittäminen."
[
3 viestiä
|
]
⭰
mitäs täällä tapahtuu
nyt on hyvä päivä olla kissa :3
Emme ole huvittuneita
Kuolema ei ole este
nyt se on sitten päätetty
Etkö jo ole puhdas >:3
Valvonta pelaa
Kaukosäädin on menetetty >:3
Kissojen runoja
Sleeping with the fishies
Kumman valitset >:3
"Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!&