Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Moi, mihin me tultiin? ;3 Moi, mihin me tultiin? ;3
Are you kitting me? >:3 Are you kitting me? >:3
hauskoja tapahtumia,hyppy ja heittoleikki :3 hauskoja tapahtumia,hyppy ja heittoleikki :3
bullukka :3 bullukka :3
Kissi beatbox Kissi beatbox
olkoon voima kanssasi olkoon voima kanssasi
Let me play you the song of my people :3 Let me play you the song of my people :3
minun :3 minun :3
weleho weleho
mäk mäkkejä :3 mäk mäkkejä :3
Kot Kot
haaah haaah
Vain tohtoripippurikissa voi langettaa tuomion >:3 Vain tohtoripippurikissa voi langettaa tuomion >:3
nyt on tunee :3 nyt on tunee :3
grumpy >:3 grumpy >:3
Mäymäymäy Mäymäymäy
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3 Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
minibörh minibörh
majesteettinen majesteettinen
Kissagifejä Kissagifejä
Ole hiljaa Ole hiljaa
mitä täällä tapahtuu mitä täällä tapahtuu
Joulukissakuvakollaasi Joulukissakuvakollaasi
komentaja kittenson komentaja kittenson
 696 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.12.2020 23:12:33
[ + 4 | ]

Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3


thurston

 · 

waffles

 · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

maukuu

(21)  · 

lumi

(122)  · 

ulkoilu

(10)  · 

kylmä

(30)  · 

mäy

(30)  · 

winter

 · 

not worth it

 · 

thurston waffles

 · 

valjaat

 · 

kovaääninen

 · 

talvi

(97)
02.12.2020 00:03:22
#415367 [+-] Piilota Suosittele

Tutulla oli kans kissa mikä halus nähä mitä ulukona on, ku siellä on valakosta. Kävi pihalla pari sekuntia ja loikkas saman tien takas sisälle.

02.12.2020 00:31:04
#415379 [+-] Piilota Suosittele

kyllä kissa kuuluu vapaana olla ulkona. Ihmettelen noita öyhöttäjiä, jotka sanoo että kissa on vieraslaji ja tuhoaa linnunpesiä jne... Kyllä ne perkeleen linnut on suoraan dinosaurusten jälkeläisiä, jotka terrorisoivat meidän nisäkkäiden esi-isiä. Ei mitään sympatiaa linnuille

02.12.2020 02:23:32
#415416 [+-] Piilota Suosittele

Meidän edesmennyt Jaakko-kissa halus ulos. Sanoin sille että en voi ny viedä sua kun siellä sataa kaatamalla. Noh, ulvonta ei loppunut. Vein Jaakon ulos. Tule noin 10 sek päästä takaksin. Antoi kynttä mulle.. SUN SYY!!!!

03.12.2020 16:30:23
#416005 [+-] Piilota Suosittele

>>415431

:333
Ja tassuihin voi puhaltaa lämmintä ilmaa <3

Ihan asiastahan hän mäykyy, tämänkin kommentin videolla ulkoilee tyytyväisenä saatuaan pyyntönsä toteutumaan :3

[ 9 viestiä | ]