Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

meo :3 meo :3
vesi on kyllä kiva :3 vesi on kyllä kiva :3
kissakuva kissakuva
rähinäreivit <:3 rähinäreivit <:3
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Asia kass palvelija Asia kass palvelija
kissa,kynä,vitsi kissa,kynä,vitsi
läski kissa läski kissa
Näin pestään korvantaus Näin pestään korvantaus
odotan vain tässä odotan vain tässä
ylireagointia ylireagointia
Tuijote Tuijote
abort abort abort abort
Taasko kuvaat minua >:3 Taasko kuvaat minua >:3
Rötväjäiset :3 Rötväjäiset :3
viulu >:3 viulu >:3
nyt on bling bling nyt on bling bling
köllöttelyä vaan :3 köllöttelyä vaan :3
älä räplää mun puskaa älä räplää mun puskaa
bisneskissa :3 bisneskissa :3
Kissakuvia Kissakuvia
jäätelöä jäätelöä
"Kissa vieköön kyllä sull on silmät" "Kissa vieköön kyllä sull on silmät"
Ei saa >:3 Ei saa >:3
 786 näyttökertaa, 7 viestiä, 19.59 MB, 1 tiedosto
21.11.2020 14:31:23
[ + 3 - | ]

Omnomnom

[49614] [tiedosto.gif] [19.59 MB] [550x309] [] []
tiedosto.gif

vivamort

(152)  · 

mortti

(150)  · 

herkkunappi

(6)  · 

syö

(77)  · 

gif

(490)
21.11.2020 17:24:03
#411573 [+-] Piilota Suosittele

>>411540

Oivallinen hankinta ja hyvin toimii :3

"Syö että jaksat!" >:3 *tssh*

Oletko muuten koskaan ajatellut kuvata videota Vivamortista syömässä tonnikalaa? :3 Siis tonnikalaa hiutaleina. Vedessä. ;3

Niin muhgeat börhkyljet, Vivamort on ihan pikkuisen hylje ;333

21.11.2020 19:04:35
#411598 [+-] Piilota Suosittele

nostalgiaa, peli latautuu taustalla ja vie kaiken kaistan. tulee iha nuoruus mieleen tässä kun selas modeemilla nettiä ja kuvat aukes noin 30sec ja giffeistä yhteys piiputti.

21.11.2020 19:28:10 | 19:30:17
#411617 [+-] Piilota Suosittele

>>411580
Kyllä. Pysyypähän herran nuhteessa ja kurissa. Vieläkään eivät ole metrisen kengännauhan aiheuttamat arvet sulkeutuneet ja henkiset eivät varmaan koskaan :3

21.11.2020 19:31:53
#411619 [+-] Piilota Suosittele

>>411573
En ole tonnikala videota (vielä) tehnyt. Siitä voisi tehdä sellaisen time-lapse videon jossa näkee ruoan katoavan lautaselta. :3

Tässä on menossa ne psyyken ehdottamat herkkunappien loput börheämpään suuhun.

[ 7 viestiä | ]