Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 885 Medioita 4796

kissakuvat

Seikkailuun! Seikkailuun!
ansa ansa
sen pitää lähteä irti sen pitää lähteä irti
Katsokaa pehmoisia viiksityynyjäni :3 Katsokaa pehmoisia viiksityynyjäni :3
Postilaatikossa :3 Postilaatikossa :3
Tasapainoinen keittiöapulainen :3 Tasapainoinen keittiöapulainen :3
Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3 Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3
Resepti maukkaaseen illanviettoon Resepti maukkaaseen illanviettoon
oot paras it kawai uwu oot paras it kawai uwu
Mun sohva >:3 Mun sohva >:3
Nugs Nugs
mitä koriin tulee :3 mitä koriin tulee :3
Puhut eri kieltä >:3 Puhut eri kieltä >:3
Börheä hedelmä Börheä hedelmä
Kissapalloa :3 Kissapalloa :3
kuka haukkasi kuka haukkasi
random hämis random hämis
Nuggui viigsed ryddyyn :3 Nuggui viigsed ryddyyn :3
Blanket Monster Blanket Monster
Maitoa kiitos :3 Maitoa kiitos :3
mjäy mjäy
Kerro lisää :3 Kerro lisää :3
näykkäsen >:3 näykkäsen >:3
Kissagifejä Kissagifejä
 659 näyttökertaa, 18 viestiä, 8.69 MB, 1 tiedosto
04.11.2020 10:57:46
[ + 3 | ]

Nyt leikataan kynnet >:3

[49201] [0.mp4] [8.69 MB] [406x720] [] []

kynnet

(14)  · 

leikkaus

(40)
06.11.2020 01:43:00
#406805 [+-] Piilota Suosittele

>>406363 Millähän kielellä tämä pitäisi sanoa että jokainen idiootti ymmärtäisi? Kissojen kynsiä ei tarvitse leikata, eikä kissaa tarvitse kylvettää ellei se ole yltäpäältä ravassa tai perse paskassa.

24.11.2021 14:31:08
#520248 [+-] Piilota Suosittele

>>520241

Omat kisset ovat toiminneet juuri noin. Aiemmin kun asuin vielä faijan suojelevan käden alla en myöskään huomannut toista tapaa kissoilla. 4 eri sukupolvea kissoja.

24.11.2021 14:37:58
#520253 [+-] Piilota Suosittele

>>520248
Mulla on myös ollut kissoja oikeastaan aina ja yksi balineesi oli sellainen, jolta piti kynnet leikata. Muuten kasvoivat niin pitkiksi, ettei saanut niitä piiloon ja otti kiinni jopa anturaan.

24.11.2021 15:34:24
#520303 [+-] Piilota Suosittele

>>520278
Balineesi on siamilaisen pitkäkarvainen versio.
Helvetin huomionkipeä ja hienohelma.
Laatikolle ei suostunut menemään, jos siellä oli yksikin kikkare ja kerran baarireissun jälkeen tyynyltä löytyi kikkare.

Aikoinaan meillä oli maine coon ja olen nyt harkinnut sellaisen hankkimista, mutta kasvattajat ovat kusipäitä. Eli eivät myy kissaa, jos eivät tunne ostajaa.

24.11.2021 15:47:39
#520312 [+-] Piilota Suosittele

>>520303

Eivät myy elleivät tunne.
Vastaavaa löytyy ihan jakopalveluistakin. Oltiin toimittassa kouvolassa pikkuiseen k-markettiin juotavaa. Edellä oli pulla-auto, ja kuljettaja näytti merkillä ollaanko tulossa jotta hän jättää ovet aiku. Vastasin, että kyllä. Noh, peruuttelemaan laituriin ja kattoon. Ovi oli laitettu kiinni. Noh, soitin rinkulaa 10 min. Mitään ei tapahtunut. Sitten päätin kävellä etuovesta sisään ja kyselemään miksi takaovia ei aukaista. Sieltä tuli emäntä huuteleen, ettei me koskaan avata tuntemattomille autoille.

Teki mieli sanoa, etten koskaan jakele juomaa tuntemattomiin kauppoihin. Mutta silloin piti hyllyttää tuotteet. En hyllyttänyt. Vastasin, että tässä meni niin kauan aikaa odotellessa oven avausta etten hyllytä ja sillä sipuli. Siitä tuli soitto toki lähettämöön jonka takaisinsoittoon vastasin tällä samaisella tarinalla.

[ 18 viestiä | ]