Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 824 Medioita 4796

kissakuvat

Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
tässä on börh tässä on börh
hyvää :3 hyvää :3
love me love me
tuli pipi korvaan <:3 tuli pipi korvaan <:3
muikeana :3 muikeana :3
olette jonossa olette jonossa
ihmettelee :3 ihmettelee :3
viime hetkellä muisti jotain viime hetkellä muisti jotain
yllätys :3 yllätys :3
Niskatreeni Niskatreeni
Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3 Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3
17 vuoden jälkeen 17 vuoden jälkeen
luukku kiinni :3 luukku kiinni :3
cuddlebuddle :3 cuddlebuddle :3
Kissojen ja ihmisten perseilyä Kissojen ja ihmisten perseilyä
Sängynvaltaaja Sängynvaltaaja
Höh Höh
Rötv Rötv
hyvin asennettu hyvin asennettu
pimeys tuijottaa pimeys tuijottaa
Babykitter :3 Babykitter :3
Viileää meininkiä Viileää meininkiä
 792 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.88 MB, 1 tiedosto, 13.01.2018 23:55:21
[ + 5 | ]

Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3

[5493] [FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2] [0.88 MB] [600x820] [] []
FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2

kissa

(5207)  · 

kuro

(19)  · 

nojatuoli

(5)  · 

ägplöö

(31)  · 

kieli

(132)
15.01.2018 18:45:58
#19635 [+-] Piilota Suosittele

Eiks aikuisenkin kissan voi nostaa niskasta helvettiin, ilman että se tuntee kipua? Siitä viis, näin mä olen aina toiminut.

16.01.2018 12:49:01
#19801 [+-] Piilota Suosittele

>>19743 Voihan se siinä lämmikkeena toimia, nyt talvisin tarsinkin voisi. Koko kartano lämpeää pelkällä takalla, ja täällä kolmoskerroksessa missä pidän toimistoa, on 15-18°C, kun alhaalla sen 30°C.

Ikävä kyllä, mulla ei ole kissaa. Koira taas yrittäs antaa pusun, jos syliin mahtuis :D

[ 4 viestiä | ]