Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Jäniksien ruokkimista Jäniksien ruokkimista
syö paskaa nekru t.ninja kisse syö paskaa nekru t.ninja kisse
lääkärissä :3 lääkärissä :3
Perustin bändin kamerin kanssa Perustin bändin kamerin kanssa
nyt pelataan :3 nyt  pelataan :3
Tässä on hyvä :3 Tässä on hyvä :3
mitä tämä magia oikein on mitä tämä magia oikein on
Behmoisa Morttikerä lebäilee :3 Behmoisa Morttikerä lebäilee :3
He's a keeper ;3 He's a keeper ;3
meep meep
tervetuloa leipomoon :3 tervetuloa leipomoon :3
Ninja :3 Ninja :3
Kosto on börheä >:3 Kosto on börheä >:3
Boing boing Boing boing
Veljekset kuin ilvekset Veljekset kuin ilvekset
mitäs täältä löytyy mitäs täältä löytyy
Saisinko esitellä... Saisinko esitellä...
Kissagifejä Kissagifejä
miitti miitti
cola cola
aina kolmelta aamuyöstä aina kolmelta aamuyöstä
paardit on parhaat paardit on parhaat
Muigea Muigea
unelias kaveri :3 unelias kaveri :3
 737 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
02.10.2020 09:39:33
[ + 4 | ]

Bullea :3

[48300] [0.jpg] [0.12 MB] [900x985] [] []
0.jpg

lihava

(60)  · 

kissa

(5203)  · 

tuoli

(82)
02.10.2020 12:49:23 | 12:50:11
#395283 [+-] Piilota Suosittele

>>395272

Suruisaa ;______;

Ovat hetken lapsia, börhiä ei halibulassa kinosta että etätöillä maksetaan/opinnoilla mahdollistetaan hänenkin elintasonsa :333 Tai vielä surkuisampaa, haluaisi auttaa ;________; :3

02.10.2020 13:04:43 | 13:06:22
#395289 [+-] Piilota Suosittele

>>395283

Kyllä. Nyt on vähän liian bullea jo. Ruokakupilla on käyty ahkerasti ja börheää aikaa haluaisi pidentää mahdollisimman paljon. :3



(pssst. TT on muuten minun lempikissani tästä laumasta, ei saa kertoa Vivamortille!)

02.10.2020 15:44:30 | 15:44:46
#395334 [+-] Piilota Suosittele

>>395289

Niinpä, börheälle ei voi antaa liikaa huomiota ja leikitystä, mutta muonittaa voi kyllä liikaa :3

Nyt on kunnon treenit :333 Huomattu on että tämän börheän perheen edesottamuksia löytyy varmasti Vivikseltä salatuista kirjanmerkeistä ;333

En tietenkään kerro. Paitsi mitä teen sitten jos Vivis kysyy suoraan, mitä tiedän sun puuhista? O__O >:3 Olen surkea valehtelija! :<

[ 8 viestiä | ]