Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Oli teetä Oli teetä
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
youo shall on passse :3 youo shall on passse :3
löllykkä :3 löllykkä :3
Hopitihop motherfucker Hopitihop motherfucker
iso vauva :3 iso vauva :3
Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei
Piiloutumismestari Piiloutumismestari
Ajoitus on kaiken börh ja börh :3 Ajoitus on kaiken börh ja börh :3
bendeleen räbbänä :3 bendeleen räbbänä :3
<3 <3 <3 <3 <3 <3
Kissapalloa :3 Kissapalloa :3
piilossa :3 piilossa :3
octopussy octopussy
Näki iloista unta :3 Näki iloista unta :3
Mewoscalator Mewoscalator
lähdätään seikkailemaan :3 lähdätään seikkailemaan :3
Toveri börh :3 Toveri börh :3
hylätty poikanen hylätty poikanen
Tasapainoinen kevät :3 Tasapainoinen kevät :3
lämpöä vailla lämpöä vailla
nyt haluan sisälle nyt haluan sisälle
toin lahjan :3 toin lahjan :3
peek a boo peek a boo
 694 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5203)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]