Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

identiteettikriisi identiteettikriisi
Nugs Nugs
Dance like nobody's watching :3 Dance like nobody's watching :3
Sanokaa "mau!" Sanokaa "mau!"
Nokoskohtauksen uhri Nokoskohtauksen uhri
velho velho
en nukkunu en nukkunu
Suruisan hahmon börh Suruisan hahmon börh
Allah kisse Allah kisse
namuvaras :3 namuvaras :3
Social distancing Social distancing
Hei Hei
Kissakokoelma Kissakokoelma
mew :3 mew :3
I want to believe :3 I want to believe :3
oli ikävä oli ikävä
Kissaperhe Kissaperhe
Hevikisu Hevikisu
Karvisen faili Karvisen faili
meni sekaisin meni sekaisin
merimakkara merimakkara
Sisustin >:3 Sisustin >:3
Huumon kertoi hyvän vitsin :3 Huumon kertoi hyvän vitsin :3
OI KU LUTUNE LAMP :3 OI KU LUTUNE LAMP :3
 923 näyttökertaa, 23 viestiä, 11.41 MB, 3 tiedostoa
17.09.2020 10:10:17
[ + 5 | ]

Kiinnostus herää

[47702] [tiedosto-1.jpg] [2.97 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-1.jpg
[47701] [tiedosto-2.jpg] [5.92 MB] [3554x3024] [] []
tiedosto-2.jpg
[47700] [tiedosto-3.jpg] [2.52 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-3.jpg

kissa

(5203)  · 

tonnikala

(21)  · 

ilme

(228)  · 

mortti

(150)  · 

vivid

 · 

börh

(1047)  · 

verinen

 · 

haavasidos

17.09.2020 14:49:18
#389331 [+-] Piilota Suosittele

"Mäy! Puhut vähän mutta asiaa!" ;3
t. Mortti

Keskikuvan ilmeen muigeus on edelleen legendaarinen :3 Alakuvassa ollaan valmiita menemään läpi vaikka harmaan kiven, vaikka onneksi ei tarvitse, koska mukava huumon avaa tölkin valmiiksi ;3

17.09.2020 16:24:42
#389382 [+-] Piilota Suosittele

Meidän kissi suu ttu kun kuuli tölkin avattavan. Jos ei ollu tonnikalala niin tuli sormille ja jaloille. ;)

Eina oli oltava tonnikalaa myös, jos meinas jotain tölkkiä avata.

19.09.2020 00:50:45
#389971 [+-] Piilota Suosittele

>>389530

ÄÄni niiden avaamisessa on erilainen. Kun avaan tölkinavaajalla tölkin, niin kissa tuli samalla siemauksella kahtoon onko tunaa. Jos ei ollu.... NIPS NAPS!

20.09.2020 01:38:34
#390407 [+-] Piilota Suosittele

>>390397
Tämä menee tunteisiin. Katsoin kun veljelleni kävi näin, ja silti juon vieläkin.

Teen kyllä töitä, mutta en varmastikaan elä ennusteen mukaan 84-vuotiaaksi vaikka kuinka rehkisin ja lisäksi treenaisin.

[ 23 viestiä | ]