Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 875 Medioita 4796

kissakuvat

"Ihminen. Toimintaa." >:3 "Ihminen. Toimintaa." >:3
Pulmanratkaisijat :3 Pulmanratkaisijat :3
Kuka on numero yksi? Kuka on numero yksi?
kickflip kickflip
Normipäivä Normipäivä
kisseohjain :3 kisseohjain :3
kaavin vaan tästä vähän :3 kaavin vaan tästä vähän :3
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
joka päivä on baardit :3 joka päivä on baardit :3
"Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm "Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm
Nugs Nugs
hah :3 hah :3
Herras kass Herras kass
Karvatennari Karvatennari
ruokalepo ruokalepo
Rellottaa Rellottaa
Paksu kissa Paksu kissa
sleepy kitty :3 sleepy kitty :3
wtf you du? >:3 wtf you du? >:3
Napostelua ja napanderia Napostelua ja napanderia
Kaksi börheää :3 Kaksi börheää :3
Tarvitsen arvoistani vettä :3 Tarvitsen arvoistani vettä :3
Heard you like loafs and sand so we put börh-loaf in your sandal Heard you like loafs and sand so we put börh-loaf in your sandal
Toveri börh :3 Toveri börh :3
 932 näyttökertaa, 23 viestiä, 11.41 MB, 3 tiedostoa
17.09.2020 10:10:17
[ + 5 | ]

Kiinnostus herää

[47702] [tiedosto-1.jpg] [2.97 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-1.jpg
[47701] [tiedosto-2.jpg] [5.92 MB] [3554x3024] [] []
tiedosto-2.jpg
[47700] [tiedosto-3.jpg] [2.52 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-3.jpg

kissa

(5208)  · 

tonnikala

(21)  · 

ilme

(228)  · 

mortti

(150)  · 

vivid

 · 

börh

(1050)  · 

verinen

 · 

haavasidos

17.09.2020 14:49:18
#389331 [+-] Piilota Suosittele

"Mäy! Puhut vähän mutta asiaa!" ;3
t. Mortti

Keskikuvan ilmeen muigeus on edelleen legendaarinen :3 Alakuvassa ollaan valmiita menemään läpi vaikka harmaan kiven, vaikka onneksi ei tarvitse, koska mukava huumon avaa tölkin valmiiksi ;3

17.09.2020 16:24:42
#389382 [+-] Piilota Suosittele

Meidän kissi suu ttu kun kuuli tölkin avattavan. Jos ei ollu tonnikalala niin tuli sormille ja jaloille. ;)

Eina oli oltava tonnikalaa myös, jos meinas jotain tölkkiä avata.

19.09.2020 00:50:45
#389971 [+-] Piilota Suosittele

>>389530

ÄÄni niiden avaamisessa on erilainen. Kun avaan tölkinavaajalla tölkin, niin kissa tuli samalla siemauksella kahtoon onko tunaa. Jos ei ollu.... NIPS NAPS!

20.09.2020 01:38:34
#390407 [+-] Piilota Suosittele

>>390397
Tämä menee tunteisiin. Katsoin kun veljelleni kävi näin, ja silti juon vieläkin.

Teen kyllä töitä, mutta en varmastikaan elä ennusteen mukaan 84-vuotiaaksi vaikka kuinka rehkisin ja lisäksi treenaisin.

[ 23 viestiä | ]