>>381733 Eräs tuttu oli ratkonut jatkuvan roskien viennin siten, että sillä oli eteisessä helvetinmoinen säkki, johon se nosteli keittiöstä tulleet roskapussit. Kämpässä haisi tasan samalta kuin pihan roskiskatoksessa kuumana kesäpäivänä.
>>381737 Yks tuttu ratkaisi saman ongelman kasaamalla kaiken keittiön pöydälle. Totes vaan ettei oo roska pusseja. Jos ois ollu kesä nii kämpässä ois saattanu olla muutama kärpänen.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Kissa kuiskaa
hassu leikki :3
voi koira minkä teit
Mikä herkkupeppu >:3
Viiksekkäät kamut
A shat
"Ei."
snuggle buddy :3
majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti