Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 988 Medioita 4797

kissakuvat

It's super börhffective :333 It's super börhffective :333
Kissen koppi Kissen koppi
Olen aamupala :3 Olen aamupala :3
"Kissa vieköön kyllä sull on silmät" "Kissa vieköön kyllä sull on silmät"
Uusi Sfinksi Uusi Sfinksi
mitäs sinä surffailet siellä mitäs sinä surffailet siellä
Light Börh Weapon (LBW) Light Börh Weapon (LBW)
börheä ballero :3 börheä ballero :3
Poop Poop
#börhtoo ;___; >:3 #börhtoo ;___; >:3
tässä on lämpiä tässä on lämpiä
Ihminen, palastele nämä kalat meille >:3 Ihminen, palastele nämä kalat meille >:3
All hail hypnocat All hail hypnocat
tutkimusmatkailija tutkimusmatkailija
karvinen :D karvinen :D
Samaistuin Samaistuin
We meet at last cheezburger We meet at last cheezburger
Cat Stevens Cat Stevens
Unimyssy Unimyssy
Sleeping with the fishies Sleeping with the fishies
ruoka mielessä ruoka mielessä
moikkas ampiaista moikkas ampiaista
tämä on ryöstö tämä on ryöstö
roskissa roskissa
 583 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.46 MB, 6 tiedostoa
17.08.2020 14:58:07
[ + 4 | ]

Kissakuvia

[46591] [Fuzzy_Ball.jpg] [0.1 MB] [600x619] [] []
Fuzzy_Ball.jpg
[46590] [Groupon_Cat.jpg] [0.04 MB] [600x833] [] []
Groupon_Cat.jpg
[46589] [Hey_Can_You_Share.jpg] [0.07 MB] [700x705] [] []
Hey_Can_You_Share.jpg
[46588] [Kitty_Kiss477.jpg] [0.05 MB] [600x601] [] []
Kitty_Kiss477.jpg
[46587] [Ommm_Nom_Nommm.jpg] [0.13 MB] [650x867] [] []
Ommm_Nom_Nommm.jpg
[46586] [Perspective.jpg] [0.08 MB] [600x1576] [] []
Perspective.jpg

kissa

(5209)  · 

ruoka

(404)  · 

raapimapuu

(9)
17.08.2020 15:18:13
#375631 [+-] Piilota Suosittele

Yrittänyttä ei laiteta :333

Raippaa viimeisen kuvan tilanteen aiheuttaneelle huumon(e)ille >:( Ja terveellistä ruokaa ja sopivasti leikitystä börhille :3

18.08.2020 10:52:35 | 10:53:35
#375890 [+-] Piilota Suosittele

>>375885

Sulla on sentään hyvä tilanne :3 Aina joskus niin että kun laitetaan börh "mummulaan" (mahdollisesti toki niin että ympäristö ei ole ulkoiluun sopiva, Mortilla on aivan eri juttu siinäkin mielessä :3 ) niin hoidokki palaa pallerona koska "oli pakko antaa kun se oli niin surkean näköinen ;___;" >:3

[ 3 viestiä | ]