Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

He's a keeper ;3 He's a keeper ;3
"Pahus... jäi henkiin." >:3 "Pahus... jäi henkiin." >:3
Boing boing Boing boing
Börh after midnight ;3 Börh after midnight ;3
jalgaballea :3 jalgaballea :3
meo :3 meo :3
Nice things Nice things
börhinaattori :3 börhinaattori :3
Pottua (=①ω①=) Pottua (=①ω①=)
chomp chomp chomp :3 chomp chomp chomp :3
tämä kissa tarvitsee monta elämää tämä kissa tarvitsee monta elämää
Musta aukko Musta aukko
Tosimiehen täsmäasuste Tosimiehen täsmäasuste
scrollaaja :3 scrollaaja :3
jumalauta ei helvetti >:3 jumalauta ei helvetti >:3
SLAP THE PUSSY SLAP THE PUSSY
Kurpitsa :3 Kurpitsa :3
Kurks :3 Kurks :3
ihquraxu<3 ihquraxu<3
olkoon voima kanssasi olkoon voima kanssasi
Mun! Mun!
<:3 <:3
Säikähti Säikähti
Not today -_- Not today -_-
 638 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.72 MB, 1 tiedosto
23.07.2020 22:46:20
[ + 7 | ]

petaus apuri

[45450] [0.mp4] [8.72 MB] [640x800] [57.52s] [] []

petaus

 · 

apuri

23.07.2020 22:50:56 | 22:52:17
#367131 [+1] Piilota Suosittele

DAT AZZ!!!!!!

Mutta sitten kysymykseen:

Miksi pitää pedata? Siinä kuluu aivan helvetisti aikaa tommoseen turhaan touhuun. Heittää peiton ja päiväpeitteen sioihen päälle ja se on siinä. Ei siinä että niin ei saisi tehdä. Mietin vaan sitä ajan tuhlausta.

24.07.2020 01:34:01
#367196 [+-] Piilota Suosittele

No nymmää käsitän miks ämmillä kestää kaikessa aina niin saatanan kauan. Ne vitun kissat on aina tiellä. Katilta henki pois ja johan rupiaa akkaki joutumaan ihimisten aikoihin liikkeelle.

24.07.2020 13:34:58
#367315 [+-] Piilota Suosittele

>>367213
Koska muuten siitä tulee hullu kissanainen. Todellisuudessa tietenki se kissa vaan annettas jollekki muualle, mutta ämmälle vaan sanotaan että se on ny haudattuna tuolla pihan perällä. Oppiipahan olemaan ajoissa eikä enää ota kissaa vaan koiran, kuten kaikki normaalit ihimisetkin.

24.07.2020 23:47:10
#367483 [+-] Piilota Suosittele

>>367328
No sehän ny on ihan loogisesti ymmärrettävä elukka: kakkapylly pyyhitään ja sitten kattotaan omistajia surusilmillä. Sitten jos rupiat kirroilemmaan, niin koira mennee korvat ja häntä luimussa johonki piiloon. Kissa puolestaan näyttää sulle persesilimäänsä ja vielä ruikkauttaa naamalles persenesteet. Muah!

[ 9 viestiä | ]