Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 800 Medioita 4792

kissakuvat

Kisserevohka Kisserevohka
börh börh
Kuppipäät Kuppipäät
heitä :3 heitä :3
puskuritarra käski puskuritarra käski
Mitä kissa sanoo? :3 Mitä kissa sanoo? :3
Valvojat Valvojat
vain pieni sammakko :3 vain pieni sammakko :3
Kalia kuukaudet Kalia kuukaudet
Aah... kesä. :3 Aah... kesä. :3
olette jonossa olette jonossa
Smug börh ;3 Smug börh ;3
ballero ballero
oli pelottavaa <:3 oli pelottavaa <:3
Hoomon plz >;3 Hoomon plz >;3
smol smol
Pawmaster Pawmaster
Sateensuojassa Sateensuojassa
Vaatimaton kipsu :3 Vaatimaton kipsu :3
piilossa piilossa
laatikossa laatikossa
onpas makoisaa :3 onpas makoisaa :3
Hupsuttaa :3 Hupsuttaa :3
Ostaisitko tältä kissalta käytetyn auton? ;3 Ostaisitko tältä kissalta käytetyn auton? ;3
 638 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.72 MB, 1 tiedosto
23.07.2020 22:46:20
[ + 7 | ]

petaus apuri

[45450] [0.mp4] [8.72 MB] [640x800] [57.52s] [] []

petaus

 · 

apuri

23.07.2020 22:50:56 | 22:52:17
#367131 [+1] Piilota Suosittele

DAT AZZ!!!!!!

Mutta sitten kysymykseen:

Miksi pitää pedata? Siinä kuluu aivan helvetisti aikaa tommoseen turhaan touhuun. Heittää peiton ja päiväpeitteen sioihen päälle ja se on siinä. Ei siinä että niin ei saisi tehdä. Mietin vaan sitä ajan tuhlausta.

24.07.2020 01:34:01
#367196 [+-] Piilota Suosittele

No nymmää käsitän miks ämmillä kestää kaikessa aina niin saatanan kauan. Ne vitun kissat on aina tiellä. Katilta henki pois ja johan rupiaa akkaki joutumaan ihimisten aikoihin liikkeelle.

24.07.2020 13:34:58
#367315 [+-] Piilota Suosittele

>>367213
Koska muuten siitä tulee hullu kissanainen. Todellisuudessa tietenki se kissa vaan annettas jollekki muualle, mutta ämmälle vaan sanotaan että se on ny haudattuna tuolla pihan perällä. Oppiipahan olemaan ajoissa eikä enää ota kissaa vaan koiran, kuten kaikki normaalit ihimisetkin.

24.07.2020 23:47:10
#367483 [+-] Piilota Suosittele

>>367328
No sehän ny on ihan loogisesti ymmärrettävä elukka: kakkapylly pyyhitään ja sitten kattotaan omistajia surusilmillä. Sitten jos rupiat kirroilemmaan, niin koira mennee korvat ja häntä luimussa johonki piiloon. Kissa puolestaan näyttää sulle persesilimäänsä ja vielä ruikkauttaa naamalles persenesteet. Muah!

[ 9 viestiä | ]