Sitä mä nyt vähiten olen. Ne kävelee ties missä pitkin lattioita ja joskus ulkona. Käveletkö itse pöydillä usein kun sinä, tai joku muu syö siinä samalla tai myöhemmin.
Mutta tossa on sen ruoka. Tosi hauskaa tytön mielestä. Vaarallista tuo on jos on kermaperse, mutta pöydillä ei hypi kukaan eläin täällä, paitsi jos vaihdan keittiön lamppua tai palovaroitinta.
Kissat nuolevat myös pyllynsä, perseensä ja tassunsa kolmikielisinä eri kielillä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
kissa yllättää
muhkeat viikset :3
Tyyny
BÖRH
minä nukun tässä
läski kissa
Tuolit varattu
Kissakuvia ja gifejä
me ollaan puussa :3
Ahaa, börttapaus! >:3
pieni kasa palluroita :3
purritot
minun cokat
Vihannes
Kissapinopeli
börhentelijät
napa :3
MLEM
Kissapalloa :3
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3