Huumonilla ei ole mitään mahdollisuuksia ;3 Sen voi antaa välillä leikkiä isäntää tai emäntää, mutta aina joskus on hyvä muistuttaa, että toisin kuin luulisi, valtikan pitelyssä toimivat peukalot ovat vain haitaksi >:3
[
6 viestiä
|
]
⭰
En nauti tästä :p t. kisse :3
Olen biene Mortti vain, börheä :3
I regret nothing >:3
Kettu perkele
rapiseva kass
laiska
en halua lähteä >:3
Fits
Metrokissan arvoitus
hävytöntä >:3
pläts :3
Kellotusalusta
snuggle buddy :3
Surrounded by darkness, yet enfolded in börh t. pallo