Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 824 Medioita 4796

kissakuvat

uusi patsas uusi patsas
noituuksia noituuksia
tasapaino tasapaino
Tuli kamerukset :3 Tuli kamerukset :3
perheväkivaltaa perheväkivaltaa
täällä sitä ollaan :3 täällä sitä ollaan :3
pientä rapsutettavaa pientä rapsutettavaa
mew :3 mew :3
Kissa kaaos Kissa kaaos
Tunatime? Tunatime?
börheä enkeli börheä enkeli
Pannupizza Pannupizza
kjeh kjeh :3 kjeh kjeh :3
oli yksin :3 oli yksin :3
Mortti tuli taloon börh :3 Mortti tuli taloon börh :3
anna ruokaa :3 anna ruokaa :3
Järjestelykysymys Järjestelykysymys
Selkäsi takana :p Selkäsi takana :p
Omppua Omppua
Kissa juo viinaa Kissa juo viinaa
Huomenta :3 Huomenta :3
Jeesuspatsas Jeesuspatsas
Tahdon vain haukun :3 Tahdon vain haukun :3
Share dis Share dis
 634 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
28.05.2020 17:15:40
[ + 6 | ]

Tommy Boy

[43643] [0.jpg] [0.05 MB] [601x600] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

laihdutuskuuri

 · 

kuntoilu

(6)
28.05.2020 17:29:28
#347849 [+1] Piilota Suosittele

"Miksi et anna ruokaa, hooman? Olenko joku näkäinen katukissa edelleen, häh? Päästä minut ulos, niin karkaan!"

29.05.2020 00:19:37
#348016 [+1] Piilota Suosittele

NÄLISTÄJÄ! Kyllä kehopositiivinen kissa painaa ainaki kolokytä kiloa. Jos et oo sammaa mieltä niin oot patroo.. partiaal.. patruu.. no semmonen mieselämän kannattaja joka vihhaa naisia, lapsia, elläimiä, luontua ja kaikkia mahollista jonka ainuana tehtävänä on maksaa naisten (... ja hyvä on, elläintenkin) elämä.

Tuo mun piskimies on japsiksiki perkeleen romuluinen ja maskuliininen. 12 kiloa ja vaikka mengele sano, että ei voi poloven takia suositella jalostukseen niin silti voi hyvin. Kirmaa ku kiimanen kirppu, pomppii, pyörii ja nussii tuota omaa nalleaan minkä ehtii vaikka ikkää on jo seittemän vuotta. ... miks mää rupesin kertomaan eiku ainnii! Vaikka saa joka perkeleen ilta ruokansa, hammashärpäkkeen, pururullan ja makupaloja niin silti, SILTI, saatana kattoo mua ku oisin pitäny sitä vuosia jo nälässä jos itte erehyn etes vettä juomaan enkä tarjua sille. Harhanen kusipää se on. Mutta iiiiih, niin kawaii inuyasha <:3

[ 6 viestiä | ]