Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 953 Medioita 4797

kissakuvat

Kamerukset :3 Kamerukset :3
Mikäs tuo on? :3 Mikäs tuo on? :3
Haiseepa kukkasille Haiseepa kukkasille
Häntä mukaan :3 Häntä mukaan :3
Jellona Jellona
Midäs siellä oigein dabahduu? Midäs siellä oigein dabahduu?
Nautings Nautings
Nuggui viigsed ryddyyn :3 Nuggui viigsed ryddyyn :3
Slurp Slurp
mew :3 mew :3
I love this post :3 I love this post :3
"Tulen aina kellottamaan sinua <3 :3" - Tora (2007- "Tulen aina kellottamaan sinua <3 :3" - Tora (2007-
Katse Katse
tyylikästä kissakävelyä :3 tyylikästä kissakävelyä :3
kissen donitsi kissen donitsi
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
not hehe not hehe
Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3 Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3
Söbömortti elementissään :3 Söbömortti elementissään :3
Läskistyivät Läskistyivät
juustoa juustoa
kissavero :3 kissavero :3
Lil Bubin lämmittelyvideo :3 Lil Bubin lämmittelyvideo :3
kuvakulman korjausta :9 kuvakulman korjausta :9
 630 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
21.05.2020 08:29:48
[ + 5 | ]

Nams :3

[43255] [The_Bite.jpg] [0.06 MB] [600x800] [] []
The_Bite.jpg

kissa

(5209)  · 

pure

 · 

ilme

(228)  · 

kannibaali

(12)
21.05.2020 21:56:35
#345200 [+-] Piilota Suosittele

>>345187
Uhkailtu(?) on että pääsisi maalle potemaan.

Karvisesta ja Viviksestä on muuten tullut kaverit. Kävelevät peräkkäin tonteilla ja Morttikin suuntaa aina naapuria kohti kun pääsee pihalle. :3

22.05.2020 00:21:48
#345265 [+-] Piilota Suosittele

>>345200

Nyt tarvitaan niitä kolmosia :3333333333333333333333333

Ihanaa, kamerukset <3 :333 Heillä on varmasti paljon mugavaa tekemistä ja börheiltävää yhdessä <3 :3

Joo maalla on hyvä toipua, raitista ilmaa ja mielenvirkistystä :3 Ja jeccubylle pysyy viihdytettynä tilusten, Karvisen ja ekstrahuumonien ansiosta eikä sun tarvi taipua toipilaana juoksemaan narun kanssa >:3 Toki hurrhurrbögsiä on epäilemättä ekstramäärät tiedossa <3 :3

Katotaan jättääkö Maikki sulle yhtään sohvatilaa ;3 <3

[ 11 viestiä | ]