Kissat ovat minullekin henki ja elämä. Koira kuoli tuossa kuukausi sitten, nyt pitäisi uutta. Emännälle olen kertonut, minkä rotuisen haluaisin. Kalliita ovat perkeleet. Silti suostuin ostamaan uuden piskin, kunhan se on narttu ja minä saan nimetä sen. Nimeksi ajattelin Huora.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Miau
Säikähti
Kohta on tasapainoiset kesärenkaat alla :3
Kellotan sinua ;3
pelastakaa meidät :3:3:3
Jellona
Apua. t. Kuro O__O :3
Ylväät pylväsbörheät :3
Kissa kävelyttämässä ihmistä
mitä ihmettä!!
pystytkö tekemään näin..
pärisee
Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3