Tällaisessa tilanteessa huumonin ei auta kuin tutkia itseään ja pohtia mitä tällä kertaa on tehnyt väärin antaakseen aiheen viattomaan pikku mielenosoitukseen >:3
Tällaisessa tilanteessa huumonin ei auta kuin tutkia asekaappiaan ja pohtia käyttääkö tällä kertaa täyteistä ja vie sohvan kissanjäänteineen nuotiokasalle vai käyttäisikö kiekkopatruunaa ja veisi vain kissan jäänteet nuotiopaikalle >:3
[
2 viestiä
|
]
⭰
Valvojat
Kurks :3
Light Börh Weapon (LBW)
Pimeyden voimat >:3
tanssiesitys :3
Bödgöttelyä
Ceiling Kitteh
et saa tortillaa >:3
Kissakuvia ja gifejä
"I vill suck yar bluud!"
Nice things
skeitti kisu
Kipsujen nukkuma-asennot
mielenkiintoista
tuu sänkyyn jo
Näin kellotetaan mäkmäkkejä
nuuh
Plöö :p
pulmallinen peli >:3
Kunnon bileet :3
Hohhoijakkaa!
mitä minun päässäni liikkuu :3
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3