Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

vesileikkejä :3 vesileikkejä :3
ruokakone ruokakone
lunta :3 lunta :3
Tätä mieltä >:3 Tätä mieltä >:3
pikkukissojen koulu :3 pikkukissojen koulu :3
Robottikissa Robottikissa
Moi :3 Moi :3
sunnuntai sunnuntai
Tuli kamerukset :3 Tuli kamerukset :3
leffailta leffailta
mitäs tuijottelet mitäs tuijottelet
Börheän ikävä viltin luo ;__; Börheän ikävä viltin luo ;__;
viulu >:3 viulu >:3
Kilpikonna :3 Kilpikonna :3
maukasta maukasta
ku ku kummitus :3 ku ku kummitus :3
agṔLÖÖ agṔLÖÖ
Ripulipylly Ripulipylly
Mitäs siellä? Mitäs siellä?
Syksyn värit Syksyn värit
ei >:3 ei >:3
lepopäivä lepopäivä
Black Sabbath ja joku tekno Black Sabbath ja joku tekno
netflix & chill netflix & chill
 641 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
17.04.2020 15:15:21
[ + 6 | ]

Ei maistunut hyvälle >:3

[42000] [0.jpg] [0.06 MB] [600x600] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

lehti

(50)  · 

nuolee

(57)  · 

pettymys

(21)  · 

ilme

(228)
17.04.2020 17:57:50
#332830 [+-] Piilota Suosittele

>>332828
Ruuasta puheenollen... Tuli tehtyä niitä pihvejä eilen ja en malttanut olla tuunaamatta. Sekaan hieman suolakurkkua ja sipulikeittopussi. Hyvin pysyi kasassa ja siihen kun sulatti vielä kermajuustot päälle niin ensimmäisen pihvin söin ihan sellaisenaan. :P

17.04.2020 18:29:14 | 18:29:38
#332840 [+-] Piilota Suosittele

>>332830

Sipulikeitto toimii aina :3 Ei suotta pidä tehdä numeroa raaka-aineiden lisäaineettomuudesta >:3 Pitää testata tuota suolakurkkua joskus :3

Noni, kannatti kokeilla, hyvin onnistui ilman munaa ;3

Nom, sulaa juustoa :p

[ 8 viestiä | ]