Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Perustin bändin kamerin kanssa Perustin bändin kamerin kanssa
tämä onkin minun paikka :3 tämä onkin minun paikka :3
Osaan istua nätisti :3 Osaan istua nätisti :3
sylkyssä :3 sylkyssä :3
Kolossa :3 Kolossa :3
en tykkää yhtään tästä kaulapannasta en tykkää yhtään tästä kaulapannasta
Shakkikatti Shakkikatti
Tsekkaa tassuni :3 Tsekkaa tassuni :3
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
laita äänet pois ennenku painat play laita äänet pois ennenku painat play
brushie brushie brushie brushie
:3 :3
KASSissa KASSissa
Leikkihebuli Leikkihebuli
Kuulinko ruoka Kuulinko ruoka
kuorsaus :3 kuorsaus :3
huomenta huomenta
kaverukset :3 kaverukset :3
fast as fuck boii fast as fuck boii
Impossibru! Impossibru!
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
et lähde <:3 et lähde <:3
"Son... I think someone's kitting us" >:3 "Son... I think someone's kitting us" >:3
kissat kissailee :3 kissat kissailee :3
 760 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.48 MB, 1 tiedosto
16.04.2020 13:37:54
[ + 3 | ]

Telttaileva Kukkaismortti :3

[41969] [0.jpg] [1.48 MB] [2477x1858] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

peitto

(45)  · 

teltta

(27)  · 

sänky

(133)  · 

kurkkaa

(18)
16.04.2020 16:39:00
#332230 [+-] Piilota Suosittele

>>332215

MUAHHAHHAHAA! >:3

Mortti on niin suloinen ettet voi olla meille muillekaan kuin börh ja "kiva kun postasit tämän" ;333

Tasapainovoimat päättivät kellonajan näin ;3

16.04.2020 20:49:54 | 20:50:06
#332402 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tietenkin olisi kovin kapeakatseista nimetä tuo peitto vain teltaksi :3 Se on myös börheän supersankarin viitta :3 Pienen suuren nuggusankarin viitta ;333

16.04.2020 22:19:07
#332502 [+-] Piilota Suosittele

>>332498

Nyt on ollut hauska ulkoilla. Mortti ihan möykkäämättä saattaa viettää puolitoista tuntia parvekkeella (vähäisiä) ihmisliikkeitä seuraillen.
Toki siihen on saattanut vaikuttaa myös se halu kurkatata tätä yhtä urbaanihiirtä joka kiertää talon perustuksia... >:3

16.04.2020 22:21:15
#332505 [+-] Piilota Suosittele

>>332502

Kiltti poika :333

Juu pakko olla kiintoisia ulkoilureissuja mäy mäy mäyn puutteesta päätellen ;3 Tsemppiä hiirulle että selviää <3 :3 Ja jaksaa viihdyttää isäntää oikein pitkään >:3

[ 8 viestiä | ]