Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 820 Medioita 4796

kissakuvat

Jahas, meillä on lohta tänään. :3 Jahas, meillä on lohta tänään. :3
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
Tunatime? Tunatime?
Kalannappaaja Kalannappaaja
Sinne lähti eväät :3 Sinne lähti eväät :3
security security
rapsutin rapsutin
hehe :3 hehe :3
et vie mansikkaani >:3 et vie mansikkaani >:3
vartija vartija
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
suurpedon metsästystä suurpedon metsästystä
Kapteeni Kattströmming Kapteeni Kattströmming
pidättää aivastusta pidättää aivastusta
Iidan mirri kamerus Iidan mirri kamerus
Chillin' Chillin'
haaveile isosti haaveile isosti
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
Really? Really?
Kaikki kiva kielletään >:3 Kaikki kiva kielletään >:3
Silkkis Silkkis
Harjaa kissasi oikein Harjaa kissasi oikein
Käärme >:3 Käärme >:3
obi-wan mjäy obi-wan mjäy
 760 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.48 MB, 1 tiedosto
16.04.2020 13:37:54
[ + 3 | ]

Telttaileva Kukkaismortti :3

[41969] [0.jpg] [1.48 MB] [2477x1858] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5207)  · 

börh

(1050)  · 

peitto

(45)  · 

teltta

(27)  · 

sänky

(133)  · 

kurkkaa

(18)
16.04.2020 16:39:00
#332230 [+-] Piilota Suosittele

>>332215

MUAHHAHHAHAA! >:3

Mortti on niin suloinen ettet voi olla meille muillekaan kuin börh ja "kiva kun postasit tämän" ;333

Tasapainovoimat päättivät kellonajan näin ;3

16.04.2020 20:49:54 | 20:50:06
#332402 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tietenkin olisi kovin kapeakatseista nimetä tuo peitto vain teltaksi :3 Se on myös börheän supersankarin viitta :3 Pienen suuren nuggusankarin viitta ;333

16.04.2020 22:19:07
#332502 [+-] Piilota Suosittele

>>332498

Nyt on ollut hauska ulkoilla. Mortti ihan möykkäämättä saattaa viettää puolitoista tuntia parvekkeella (vähäisiä) ihmisliikkeitä seuraillen.
Toki siihen on saattanut vaikuttaa myös se halu kurkatata tätä yhtä urbaanihiirtä joka kiertää talon perustuksia... >:3

16.04.2020 22:21:15
#332505 [+-] Piilota Suosittele

>>332502

Kiltti poika :333

Juu pakko olla kiintoisia ulkoilureissuja mäy mäy mäyn puutteesta päätellen ;3 Tsemppiä hiirulle että selviää <3 :3 Ja jaksaa viihdyttää isäntää oikein pitkään >:3

[ 8 viestiä | ]