Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 825 Medioita 4796

kissakuvat

ei saa kiusata >:3 ei saa kiusata >:3
niin paljon vettä :3 niin paljon vettä :3
Metal Cat Metal Cat
Miu? Miu?
kiusoittelua :3 kiusoittelua :3
Waaaauuuu... Waaaauuuu...
ei ylety ei ylety
Kissa portaikossa Kissa portaikossa
Käymme börheinä ain <3 :3 Käymme börheinä ain <3 :3
Reuha Reuha
Kola-Börhit Kola-Börhit
Hyvää syntymäpäivää :3 Hyvää syntymäpäivää :3
nyt on bling bling nyt on bling bling
Kissen koppi Kissen koppi
hirviö latuojen välissä hirviö latuojen välissä
Joku Luolaston käyttäjä treffeillä Joku Luolaston käyttäjä treffeillä
tekee kutaa :3 tekee kutaa :3
saatanallinen kisse :3 saatanallinen kisse :3
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
Kissa Kissa
yks hermostu ihan oikeesti <:3 yks hermostu ihan oikeesti <:3
Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3 Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3
Thank you Amazon-drone :3 Thank you Amazon-drone :3
kurkistusluukku kurkistusluukku
 703 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.34 MB, 1 tiedosto
19.03.2020 20:59:25
[ + 2 | ]

Tädin jääkaapin ovi :3

[40925] [tiedosto.jpg] [3.34 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

jääkaappimagneetti

 · 

vivamort

(152)  · 

mortti ovi

 · 

mortti

(150)  · 

joulumortti

 · 

tonttulakki

(6)
19.03.2020 21:04:11 | 21:31:48
#320131 [+-] Piilota Suosittele

:333 Niin börheä Joulumortti joulukortissa <3 Ja parhaalla paikalla :3 Ihana täti :3

Muutkin kuvat hyviä :3

"Kuvaa otettaessa ei pakotettu tonttulakkia kenenkään päähän." ;3 Viviksen "kitting's me" -henkinen ilme tosin kielii hänen jo kuvaustilanteessa aavistaneen että kohta Photoshop laulaa >:3

20.03.2020 01:07:19
#320248 [+-] Piilota Suosittele

>>320245

;_________; Kun oikein tarkkaan muistelen, niin kyllä onkin suhteellisesti aika vähän kuvia nuggu-Mortista ja paljon kuvia "rötvään silmät enemmän tai vähemmän auki ;3" -Mortista :3

Huopatossut jalkaan ja ninjamaisesti viisi senttiä kerrallaan liu'ut :3 ...mitä mäkin oikein ajattelen, tietenkin tämäkin on kokeiltu ;3

20.03.2020 15:25:51
#320436 [+-] Piilota Suosittele

>>320348

Ei ole koska Vivis taistelee reilusti käyttämättä kynsiään ja takatassujaan antaen minulle mahdollisuuden voittaa rabsutusrakkaudella ;3

20.03.2020 15:32:50
#320439 [+-] Piilota Suosittele

>>320436

:333

Tosiaan, nyrkki-sanalla ei tarkoitettukaan börheää nyrkkiä joka vetää sua nekkuun, vaan sitä että Vivis painii börhansaan joutuneen nyrkkisi kanssa >:3

[ 9 viestiä | ]