Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Kamerusta ikävä :3 Kamerusta ikävä :3
Kissaakin kiinnostaa Kissaakin kiinnostaa
tuo kaverinsa mukana :3 tuo kaverinsa mukana :3
Kuplassa Kuplassa
mitä tämä on :3 mitä tämä on :3
Kissakuvia Kissakuvia
talvikass talvikass
Rabsuta masua :3 Rabsuta masua :3
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
murakka ai murakka ai
l - l l - l
Sotalordi Sotalordi
Ollie tuli uuteen ikikotiinsa :3 Ollie tuli uuteen ikikotiinsa :3
nälkäinen kissa nälkäinen kissa
pärisee hyvin :3 pärisee hyvin :3
Joulukuusen koristelijat :3 Joulukuusen koristelijat :3
karvainen muffinssi :3 karvainen muffinssi :3
Taikinan laadunvalvonta Taikinan laadunvalvonta
uuuu uuuu
Polttopuiden tasapainotusta talven varalle :3 Polttopuiden tasapainotusta talven varalle :3
Maistiaiset Maistiaiset
Birb enthusiast Birb enthusiast
kurkistuspurkki kurkistuspurkki
Half-Life-tiedemieskissa Half-Life-tiedemieskissa
 763 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5203)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1047)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]