Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

putkessa putkessa
Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään! Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään!
Pitkä bongokissa on pitkä Pitkä bongokissa on pitkä
patsas kassi patsas kassi
MÄY MÄY
mäy :3 mäy :3
Anna rabs Anna rabs
tämä on nyt minun tämä on nyt minun
Surufuu Surufuu
mister pingviini mister pingviini
ei tätä paskaa taas >:3~ ei tätä paskaa taas >:3~
Boober nyt vittu Boober nyt vittu
Vaavin peti Vaavin peti
halusinkin tehdä noin :3 halusinkin tehdä noin :3
ihan lötkönä :3 ihan lötkönä :3
Näin taltutetaan mustekalapupu Näin taltutetaan mustekalapupu
majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti
Annan busun :3 Annan busun :3
kiltisti pesulla :3 kiltisti pesulla :3
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
karvainen muffinssi :3 karvainen muffinssi :3
cola cola
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
reikä reikä
 647 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto
17.01.2020 13:45:59
[ + 3 | ]

Hautomo :3

[38621] [tiedosto.png] [0.53 MB] [720x644] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

istuu

(56)  · 

kananmunat

 · 

munakenno

17.01.2020 17:21:42
#295111 [+-] Piilota Suosittele

>>295108

Ymmärsin niin että keitettyäkin munaa voi antaa, mutta ymmärrettävästi börhtietoni ovat vajavaiset ;3

Tietysti Mortin tuntien kananmuna on liian epälihaisaa ja siksi vältettävää ravintoa >:3 Ei sillä että se mikään börheiden peruspöperö olisikaan, joillekin herkku silloin tällöin nautittuna.

17.01.2020 17:32:44 | 17:33:32
#295118 [+-] Piilota Suosittele

>>295111

Olet muuten ehkä aikaisemmin kysynyt kananmunan syönnistä, kun nyt tarkemmin ajattelen.

Ei maistu, eikä yleensäkään mikään joka ei ole ns. omaa ruokaa.

Kinkku ja tonnikala saavat hard pass.

Case in point - Äiti leipoi tässä viikolla pullaa, ja yleensä Maikki tulee vienosti lähelle suosittelemaan ainakin osaa pullasta hänen maarunsa sijoituspaikaksi ;33

Vivis taas katsoi pois päin ja dissasi kaikki pullapalat, vaikka seuraili tekemistä intensiivisesti. (itsehän nukuin makeasti tämän yli)

edit: Maikki syö myös sipsejä

17.01.2020 17:37:50
#295121 [+-] Piilota Suosittele

>>295118

Hups :3 No siitä on jo niin paljon aikaa, ainakin kolme viikkoa ;3

Tavallaan helppoakin, ei tarvitse aina olla huumonin ruokia kärkkymässä >:3

Opera-pizzaa pohjattomana kastraattilaulajalle :333

Maikki :333 Pullaa börhöliinille <3 :3 Ei se mitään vaikka nukuitkin, jos siellä kellotettiin jo kahdelta puolen. :3

Ymmärrän Maikkia niin hyvin, hiilarit on kivoja ;3 Mortin ruokavaliolla en pärjäisi >:3

17.01.2020 17:48:12 | 17:49:44
#295131 [+-] Piilota Suosittele

>>295121

Nyt he olivat eri osoitteissa.

[parental discretion advised]

Samalla kun Mortti kieltäytyi pullasta niin, Maikki oli lohduttamassa isää,

jonka pikkurilli jäi siellä pohjoisessa juontokouran osan puristukseen - pitkä sairaalamatka ja 20 tikkiä...

17.01.2020 17:57:06 | 17:58:04
#295136 [+-] Piilota Suosittele

>>295131

Niin joo, "yleensä Maikki..." :3

Hyvä että börheät oli jaettu tasapuolisesti :3 Kyllä sun isä tarvitseekin börheän rakkauspakkauksen lohdutusta <3 :3

(Youtube-kommentti taisi vaihteeksi jäädä jonnekin virtuaaliavaruuteen roikkumaan ;___; )

[ 19 viestiä | ]