Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 990 Medioita 4797

kissakuvat

quack,quack quack,quack
lihan jyrsimistä lihan jyrsimistä
lämpimässä lämpimässä
warm kitty,soft kitty.. warm kitty,soft kitty..
Kissat perkele Kissat perkele
Sotalordi Sotalordi
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Olen täällä biilossa ;3 Olen täällä biilossa ;3
loop de loop loop de loop
Mun! Mun!
Nugs Nugs
ei saatana ei saatana
kuka perkele vakoilee kuka perkele vakoilee
tässä on hyvä paikka tassulle :3 tässä on hyvä paikka tassulle :3
seuraavaa tasoa seuraavaa tasoa
Moi anna tassua :3 Moi anna tassua :3
onko tämä minun onko tämä minun
Karvinen ja börhinen Karvinen ja börhinen
Liian kirkasta >:3 Liian kirkasta >:3
äpärä äpärä
auttaa kulkukissaa juomaan auttaa kulkukissaa juomaan
Kissatyyny Kissatyyny
mjäy mjäy
<3 <3 <3 <3 <3 <3
 872 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa
09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5209)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]