Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 878 Medioita 4796

kissakuvat

Videokuvaaja :3 Videokuvaaja :3
demoni pääsi valloilleen demoni pääsi valloilleen
kuorsaus :3 kuorsaus :3
:3 :3
Syö salaattisi Syö salaattisi
minun sohva minun sohva
Taustakuva Taustakuva
voe helevetti voe helevetti
Tee tasapainoinen sopimus sen kanssa ;3 Tee tasapainoinen sopimus sen kanssa ;3
RAWR valkoinen peto :3 RAWR valkoinen peto :3
Felix not amused Felix not amused
kukkuu kukkuu
Pelottava juttu :3 Pelottava juttu :3
Börhkasvi Börhkasvi
nukkumatti nukkumatti
Kissakimara Kissakimara
käydäänkö ajelulla :3 käydäänkö ajelulla :3
Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä
rähinäreivit <:3 rähinäreivit <:3
天。這是我的家 天。這是我的家
kävi vieraissa kävi vieraissa
Kissajuttuja Kissajuttuja
paksu kissa paksu kissa
"Sinä olet seuraava..." "Sinä olet seuraava..."
 644 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.86 MB, 1 tiedosto
19.12.2019 16:33:39
[ + 4 - | ]

Ottaisin vain yhden leikkeen :3

[37801] [0.gif] [4.86 MB] [320x217] [] []
0.gif

kissa

(5208)  · 

varas

(150)  · 

gif

(490)  · 

kana

(136)
19.12.2019 19:30:15 | 19:30:24
#284181 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Kerro joskus miten onnistut laittamaan liharuokia :3 Onko onnistumisen salaisuus se että kaikkea haetaan kaupasta puolitoistakertainen määrä reseptiin nähden? >:3

19.12.2019 19:39:51
#284186 [+-] Piilota Suosittele

>>284181
>>284183
Vivamort saa syödä niin paljon kuivaruokaa kuin haluaa (= ei yhtään, mutta pitkin hampain uppoaa)

Ja puolitoista pussukkaa märkäruokaa/pv.

Sen lisäksi pieniä herkkupaloja söböstelyn mukaan :3

19.12.2019 19:42:23 | 19:48:01
#284189 [+-] Piilota Suosittele

>>284186

:333

Vivis onkin sopusuhtainen ja muutenkin tosi terveen näköinen :3 Ja touhuaa paljon ;3 Ahkera leikitys on aina plussaa :3

"Kupit täynnä raksuja ja vettä. Kuolen nälkään." >:3

29.09.2020 20:12:17 | 20:12:29
#394292 [+-] Piilota Suosittele

>>394175

Aah, klassinen "bad börh good börh" -metodi huumonien hämmentämiseksi <3 ;3

Vivis on ennen kaikkea raggausbaggaus ja kamubörh, mutta myös temperamenttinen sellainen ja saattaa oikeutetusti närgästyä, jos huomaa että jakamaton huomio ei ole hänessä juuri silloin kun pitäisi ;333

01.10.2020 15:21:02
#394896 [+-] Piilota Suosittele

>>394444

Sähän Viviksen olet kasvattanut ;333 Fyysiset eroavaisuudet koon ja börheyden suhteen ovat sivuseikka, muuten tepastellaan esim. hetereissuilla kuin kaksi marjaa :3 Jututkin ihan samoja, näennäiset erot johtuvat siitä että Mortti kommunikoi samalla logiikalla kuin saksankieliset, enemmän konsonantteja peräkkäin on enemmän ;3 Vaikka vokaalejakaan ei sovi unohtaa :3 *brrjurrmöyrr* :333

[ 15 viestiä | ]