Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
boink boink
pysäyttämätön :3 pysäyttämätön :3
jojo jojo
Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3 Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3
Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3 Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3
Karvisen faili Karvisen faili
...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3 ...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3
Kola-Börhit Kola-Börhit
ota siitä ja siitä ja siitä ota siitä ja siitä ja siitä
Mites tässä näin kävi? ;__; Mites tässä näin kävi? ;__;
mitäs mietit :3 mitäs mietit :3
päiväunet päiväunet
puriseva kasa puriseva kasa
Antimateria eläinlääkärissä Antimateria eläinlääkärissä
vuoronvaihto vuoronvaihto
Vaaveli :3 Vaaveli :3
ruoan saaminen on vaikeata ruoan saaminen on vaikeata
Lällällää Lällällää
Tuli se leijonapatukkamainos mieleen Tuli se leijonapatukkamainos mieleen
Nogoset :3 Nogoset :3
kaikille jotain :3 kaikille jotain :3
moi :3 moi :3
mitä sieltä uutisista nyt tulee mitä sieltä uutisista nyt tulee
 746 näyttökertaa, 3 viestiä, 15.24 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 15:14:39
[ + 3 | ]

mitäs noituutta tämä sitten on :3

[36755] [0.mp4] [15.24 MB] [960x1707] [] []

kissat

(176)  · 

hämmästyy

 · 

naama

(123)
16.11.2019 15:23:51
#271404 [+-] Piilota Suosittele

Eikös tää oo joku tietosuustesti eläimille et pystyykö ymmärtään miten peili (tai vastaava, tässä tapauksessa kännykän etukamera) toimii. Onhan se aika jännä et osa noistakin kissoista tajus kattoo taakseen kun kännykän näytöllä näky jotain kuumottavaa

16.11.2019 18:41:58
#271474 [+-] Piilota Suosittele

>>271404
Oha noit videoita missä kisset rehaa peilille, oppivat kyllä että ei oo pelättävää. Kaikkiha noi tais kattoa taakke paitti vika. Ois mielenkiintosta tietää onko esim. kaikki muut päässy kattelee itteää pelisitä mutta vika ei oo.

16.11.2019 21:16:07
#271544 [+-] Piilota Suosittele

Meillä ei koira tykkää peileistä, mutta seuraa suurella mielenkiinnolla laseista tulevia heijastuksia. Siinä sitte jos rupiaa ilveilemään niin kääntyy kattomaan kohti. Nuille kisseille vaan tais tulla ny melekoset traumat ku yhessä suunnassa näkevät itte pirun ja ku kääntyy kattoon kohti niin tuttuhan siinä vaan onkin :3

[ 3 viestiä | ]