Kissa helevetiin siitä! Sitäpaitti se oli varmsti koiran syytä ku sillä on semmonen iso hielutin takapuolessaan mikä laittaa kaikki paikat paskaks. Yritin kovasti ottaa siitä kiinni, mutta vähäinen voimani oli liian pientä pysäyttääkseni sen pyörremyrskyn. Mutta tein kyllä kaikkeni. Saako nyt sitten sitä Whiskassia taas?
[
3 viestiä
|
]
⭰
kissapuska
ilkimys
Sieg börh (check your grammar)
Didididdidididdi :3
Tottelet nyt minua. Kysyttävää? Ei pitänytkään olla >:3