Kissa helevetiin siitä! Sitäpaitti se oli varmsti koiran syytä ku sillä on semmonen iso hielutin takapuolessaan mikä laittaa kaikki paikat paskaks. Yritin kovasti ottaa siitä kiinni, mutta vähäinen voimani oli liian pientä pysäyttääkseni sen pyörremyrskyn. Mutta tein kyllä kaikkeni. Saako nyt sitten sitä Whiskassia taas?
[
3 viestiä
|
]
⭰
peljästytti :3
"Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3
kukkuu
Johan vitsin murjaisit :3
isot kengät täytettäviksi
"Taas tämmöinen? Ettekö jo oppineet viime kerrasta?!"