Kissan mietteet " Antifa on kaduilla tuhoamassa kaiken ja haluaa tuhota länsimaisen yhteiskunnan. Kissanruokaakaan ei kohta saa kaupasta. Se mitä Antifa ei tuhoa, BLM tuhoaa. Suomessa somalinainen kertoo tuhoavansa rakennukset, koska se on hänen oikeutensa sorrettuna. Rikolliset runopojat ovat itkettyjä sankareita ja yhteiskuntaa tukevat poliisit kaikkialla natsisikoja. Suvaitsevaisto on suvaitsemattominta, mitä maa päällään kantaa ja vihapuhe raikaa heidän suustaan yhtä nopeasti ja tehokkaasti, kuin ammutuimmilla räbäyttäjillä kuoleman jälkeen julkaistavilla menestyslevyillä. Kissanruoan hinnat nousevat hurjaa tahtia, tuloerot kasvavat ja hoomaneita laitetaan 9 euron päiväkorvauksella, "mukamas palkalla", töihin ja niillä tuloilla edes Shebaa ei saa hankittua ja hylättyjen kissojen määrä vain kasvaa.
Kim Yo-jong on vallassa, puhe muuttuu tiukemmaksi ja uhittelevammaksi ja ydinaseet kohta laulavat ympäri maailmaa Etelä-Korean, Japanin, USA:ta tukevien valtioiden ja jopa USA:n suuntaan, mikäli vain Yo-Yo-Jongin ohjukset sinne asti kantavat. USA nukettaa P-K:n kraateriksi ja laskeuma vie puoli aasiaa ja itäisen Venäjän. Alkaa viimeinen kansainvaellus kohti Eurooppaa ja Länsi-Venäjää, kissat ja muut kotieläimet syödään ruoaksi ja maailma sellaisenaan kuin me sen tunnemme, loppuu. Halaa minua ihminen, kun vielä voit. "
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kuka kissan häntää heiluttaa ellei kissa itse
Joinks!
Näin saalistetaan ihminen >:3
Onko tämä minulla?
Säälittävää
Lays :3
anna parsakaalia :3
KATTI-LA
tässä on börh
mukkelis makkelis
Uunivahdit
Börheytymisen tuska ;__;
Herkkunaksu
Kohta poksahtaa...
Korjasi näkönsä :3
ei!! se on minun häntä ja,, murinaa
kissat kissailee :3
Mä tuun kellottaan sua
viulu >:3
moro
viisi viikkoinen
Valokeilassa :3
moi kissa :3
"I am altering the deal. Pray I don't alter it any further.