>>255549 Oudoksuttaa, koska itse olen muille ihan yhtä mukava ilman viinaa tai viinan kanssa. Tänään kävin nauhomassa omasta metsästä myrskytuhot puukauppoja varten ja huomasin perinteisten suppilovahveropaikkojen olevan täysin tyhjillään... Loppuuko sienikausi tähän?
>>255615 Se on toisille hupia vittuilla netissä. Pitääkseni vammailuolympialaiset kyteillä niin perseilen takaisin.
Voi olla sienien kanssa että pakkaset jo nahistavat. Itse en ole sienestäjä. Marjamehut on turistettu mummonmökiltä kiitos äitini osaamisen ja niitä on sitten mukava maistella tässä pimeän ajan yli.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Jäniksien ruokkimista
helposti lähestyttävä
Kissojen uintijoukkue
Erottamattomat ystävykset <3 :3
iso ja pieni börh
hits from the granit
vituttaa vittu
Sydänbörhönen :3
jumalauta ei helvetti >:3
Historian siipien havinaa
pelasti kissan :3
Olet epäilyksen alaisena huumon >:3
Rahat eivät koskaan vaihtuneet pizzaan ;___; >:3
Hyvää yötä :3
nyt kiinni se läppäri :3
Miu?
brushy brushy
paardit on parhaat
Börh !
Maksullinen paijaus
thicc
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään :3
kuka siellä <:3
Meet The Amazing Acro-Cats, an all-cat circus troupe