Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 970 Medioita 4797

kissakuvat

kissojen hoitola :3 kissojen hoitola :3
tässä on hyvä tässä on hyvä
mitäs teille mitäs teille
Ruokakupissa oli vajausta >:3 Ruokakupissa oli vajausta >:3
Toveri kissa Toveri kissa
Herras kass Herras kass
? ?
Kriitikkokisset :3 Kriitikkokisset :3
olen heiluri :3 olen heiluri :3
italialaiset kassit italialaiset kassit
kissa ja nugetit kissa ja nugetit
Mihinkään ei voi luottaa >:3 Mihinkään ei voi luottaa >:3
kissojen kieltä kissojen kieltä
pitikö herättää pitikö herättää
niin paljon asiaa :3 niin paljon asiaa :3
youo shall on passse :3 youo shall on passse :3
Viaton wc-kellottaja Viaton wc-kellottaja
Tyyntä myrskyn edellä Tyyntä myrskyn edellä
Olemme tuomittuja :p Olemme tuomittuja :p
BZZAAAAM BZZAAAAM
Everybody was kung-fu fighting... Everybody was kung-fu fighting...
nyt se on sitten päätetty nyt se on sitten päätetty
For now For now
Ihana pikkuinen Myy Ihana pikkuinen Myy
 857 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto
18.08.2019 04:18:38
[ + 2 | ]

Pari vanhaa killiä ;3

[33319] [tiedosto.jpg] [1.52 MB] [2592x1944] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

söpö

(163)  · 

nöpö

 · 

tytti

(9)  · 

kissanpentu

(294)  · 

makaa

(187)  · 

valokuva

(24)  · 

karvinen

(83)
18.08.2019 19:39:12 | 19:40:44
#237222 [+-] Piilota Suosittele

>>237089
Pari vaihtoehtoa oli, mutta eivät tulleet esittäytymään koskaan virallisesti.
Asuttiin semmoisessa uusrakennuslähiössä, jossa oli ympärillä runsaasti metsää ja peltoa.
Nähtiin kerran siellä myös ufo. :3

18.08.2019 19:47:55 | 19:50:42
#237227 [+-] Piilota Suosittele

>>237222

Se oli joku uusbörhismin salainen valomerkki ;3

Kunnon reviiri ympärillä, oikein :3 Huomaa kyllä että olitte syntyneet börhaivojen kanssa, Söpö ja Nöpö olivat hienot nimivalinnat tuollaisille söbönöbösille <3 :333

Niin musta Tytti ja salaperäisesti kasvot piilossa >:3 :3 Ja varmasti ylpeä ja maailman paras äiskä <3 :3

Ihmettelen kyllä syvästi miten Maikki on välttynyt äidiksi tulolta, koska eihän häntä edes leikattu? Kerro jos muistan väärin :D Ehkä hän on ollut liian ylevä kiinnostuakseen kollien kutsuhuudoista ;3

18.08.2019 19:56:59 | 19:59:29
#237231 [+-] Piilota Suosittele

>>237227
Valopallon on tietysti täytynyt olla merkki.


Maikki on leikattu ensimmäisen kiima-ajan jälkeen. Vanhaksi neidiksi jäänyt siksi.

Tytti taasen oli teini-äiti ja sai pennut muistaakseni 2-3 vuotiaana. Kovasti oli hätä pikkuballeroiden perään. Syliinkään ei oikein saanut ottaa, kun tuli miuku. Semmoista ääntä ei Tytistä koskaan kuullut muulloin. :3

[ 9 viestiä | ]