Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

kauppias kauppias
Hermon kipsu >:3 Hermon kipsu >:3
pakottava tarve rapsuttaa pakottava tarve rapsuttaa
mlem mlem
kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
Harjauspäivä Harjauspäivä
tarkastaja tarkastaja
smooth smooth
Nautin tästä Nautin tästä
Mitä hyvää sulla on siinä? Mitä hyvää sulla on siinä?
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
iiiso venytys iiiso venytys
loop de loop loop de loop
näpytteletkö vielä kauankin näpytteletkö vielä kauankin
mahtuu mahtuu
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
Kissat elämän taiteilee ;3 Kissat elämän taiteilee ;3
Tassunjälki tuonne Tassunjälki tuonne
Kurks :3 Kurks :3
Tassujen lämmitystä Tassujen lämmitystä
what's up :3 what's up :3
O_O O_O
pakko mahtua :3 pakko mahtua :3
Söpöillä siivous sujuu :3 Söpöillä siivous sujuu :3
 764 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
21.07.2019 17:46:18
[ + 3 | ]

Kurks

[32411] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

tyyny

(30)  · 

koppa

(6)  · 

katse

(63)  · 

vivamort

(152)
22.07.2019 21:45:53
#229370 [+-] Piilota Suosittele

>>229329
Rontilla paistaa kylkiluut vaikka se syö kuin sika. Älyttömiä määriä, mutta toisaalta se juoksee aivan halvatunmoisia lenkkejä joka päivä vaikka ois 35°C. Koiria ei sais nyt pitää vapaalla, mutta ei tuolla keskellä korpea tai mökillä kukaan siitä valita.

Lasketaan se aina yksityisellä tiellä vapaaksi eikä se mihinkään karkaile. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

Aavistaa että sinne jääpi jos kauemmas menee :D

23.07.2019 01:58:29
#229432 [+-] Piilota Suosittele

>>229383
Sehän siinä on että jos saa vainun, se ei tottele mitään. Sitten kun sen saa kolmen miehen voimin keskelle, niin joku nappaa nopeasti liiveistä kiinni, ja Rontti saa kurinpalautuksen.

Ihmisten ilmoilla sitä ei ole tarvetta käyttää. Noh, ehkä kotona :D

Todella kovatahtonen mulkku ja ilkeä peto se on välillä, mutta silti "laumallensa" hyvin kiltti :3

23.11.2020 15:58:58
#412256 [+-] Piilota Suosittele

>>412175

Anteeksi kamalasti Vivis ;____; Mutta kun olet semmoinen ihanan behmoisa superbaijattava lötkömötkö :333 Ja joskus vähän karvamato ;3 Ja näköjään myös tarkkaavainen tonttuvahti :3

Ja superbörheä tyynyn takana duimisdelija ;3 <3

[ 8 viestiä | ]