Videot on tottakai aina suositumpia kuin kuvat joita tulee lähinnä postattua. Ei ole hankala konsepti. Samahan se on kuka laittaa, kun en selkeästi käytä samoja kanavia mistä @aivan omansa löytää?
[
2 viestiä
|
]
⭰
x_O
Kissapinopeli
Lepää tasapainossa rakas Shironeko <3
uimavalvoja
Heavy metal cat
Yökukkanen
tässä on vaikea ruokailla :3
piilossa
Moi :3
pakko juoda :3
pimeä haukkaisu
maitoa <:3
Tasapainoilua tikkailla :3
olen turvassa täällä?
surufuu
Niih
...................chomp
ruuKISSA
hyvää yötä :3
I regret nothing >:3
vartija
merkkasin vain reijän
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3
6evill päätyi TikTokiin :3 (Miten niin "trapped"? >