Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Tämä on sänkyni nyt Tämä on sänkyni nyt
tässä on pehmeä tässä on pehmeä
köllöttelyä isännän kanssa :3 köllöttelyä isännän kanssa :3
Hieno temppu Hieno temppu
Menossa mukana :3 Menossa mukana :3
kyl sä osaat kyl sä osaat
Börhen Throne Börhen Throne
nyt meni yli ymmärryksen nyt meni yli ymmärryksen
kakkalla kakkalla
pistä takaisin :3 pistä takaisin :3
olen nähnyt asioita olen nähnyt asioita
perjantai perjantai
Mäykyvä Moshpit Mäykyvä Moshpit
Kissa portaikossa Kissa portaikossa
pimeys tuijottaa pimeys tuijottaa
Murakka katse pimeydessä Murakka katse pimeydessä
Ei saa >:3 Ei saa >:3
Kissakuvia (ja koiro) Kissakuvia (ja koiro)
mirrin imurointi mirrin imurointi
The prophecy is true! :3 The prophecy is true! :3
Iidan mirri kamerus Iidan mirri kamerus
It's super börhffective :333 It's super börhffective :333
Epähyväksyttävä Epähyväksyttävä
menkää pois >:3 menkää pois >:3
 757 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto
21.06.2019 11:07:08
[ + 8 - | ]

tämä kuuluu nyt tänne :F

[30945] [0.mp4] [1.77 MB] [960x694] [] []

kissa

(5203)  · 

käsi

(113)  · 

peitti

 · 

silmät

(69)
21.06.2019 12:39:08 | 12:39:39
#216317 [+-] Piilota Suosittele

>>216307
Kesäennustuksesi meni muuten nappiin. Mortti ei pysy petissä poissa kimpusta lämpimällä säällä. Röyhkeä nulikka ei edes nouse ylös kun ihminen koittaa tassujen ja peiton välistä luovia itseään aamutoimille :33

21.06.2019 18:55:24 | 18:56:29
#216483 [+-] Piilota Suosittele

>>216317

It's the art of börh ;3

Kesäböööörh :333 B3 (also "deal with it" *insert sunglasses* -börh B3 )

Mortin mielestä lämpöön pätee sääntö, että enemmän on enemmän :3 Röyhkeä nulikka = assertiivinen kollipoika ;3


Huumonilla on oikeuksia, mutta vain silloin kun börh suvaitsee antaa niitä, ja tällöinkin kertaluontoisesti >:3

21.06.2019 19:20:35 | 19:21:41
#216513 [+-] Piilota Suosittele

>>216483
Se on muuten varmistettu nyt että Vivis osaa ihmiskieltä.
"Ei" on tuttu sana, joka tarkoittaa että voinko tässä minuutin sisällä koettaa samaa asiaa uudelleen :333

Anekdootti ei sanan tehokkuudesta.

"Ei" (älä ota sitä paperia siitä pöydältä)
*vetää kierroksen ympäri kämppää ja ottaa sen paperin siitä pöydältä kun silmä välttää ja työntää kyntensä siihen)

Note to self... Hmm... pitäisi ryhtyä käyttämään noita mappeja enemmän päivittäisiinkin papereihin...

21.06.2019 19:32:20 | 19:32:36
#216523 [+-] Piilota Suosittele

>>216518

Häpeäni on ylitsepääsemätön ;_____; >:3 Sanakirjassahan pitäisi olla sanan "viattomuus" kohdalla Mortin kuva ;3 Saatankin ehdotella moista rauhallisesta pikku börhöballerosta :333

[ 9 viestiä | ]